راهکارهای مارکتینگ برای بقای کسب وکارها2 ام بی ای نیوز گردهمایی را با موضوع " راهکارهای مارکتینگ برای بقای کسب وکارها 2" با حضور 07 اسفند 1401 گردهمایی ام بی ای نیوز برگزار شد ام بی ای نیوز گردهمایی را با موضوع "بررسی راهکارهای مارکتینگ امروز برای بقای کسب وکارها" با حضور مدیران عامل، صاحبان... 02 آذر 1401 گردهمایی ام بی ای نیوز برگزار شد ام بی ای نیوز گردهمایی جدیدی را در بهمن ماه 1400 با حضور فعالان حوزه مارکتینگ کشور برگزار کرد. گردهمایی... 01 اسفند 1400 گردهمایی ام بی ای نیوز برگزار شد ام بی ای نیوز با هدف بررسی چالشهای حوزه مارکتینگ و تبلیغات، گردهمایی را با حضور تعدادی از مدیران عامل، مدیران مارکتینگ و تبلیغات... 23 دی 1400 چالشها جذب نیرو در مارکتینگ و تبلیغات میزگرد تخصصی «ام بی ای نیوز» با موضوع: «بررسی چالشها و راهکارهای جذب نیروی کیفی برای واحدهای مارکتینگ و تبلیغات» با حضور... 06 اردیبهشت 1400 پنجمین میزگرد ام بی ای نیوز برگزار شد پنجمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع " فضای برندها زیرسایه کرونا" با حضور پنج تن از مدیران فعال در حوزه مارکتینگ... 25 بهمن 1399 شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
گردهمایی ام بی ای نیوز برگزار شد ام بی ای نیوز گردهمایی را با موضوع "بررسی راهکارهای مارکتینگ امروز برای بقای کسب وکارها" با حضور مدیران عامل، صاحبان... 02 آذر 1401 گردهمایی ام بی ای نیوز برگزار شد ام بی ای نیوز گردهمایی جدیدی را در بهمن ماه 1400 با حضور فعالان حوزه مارکتینگ کشور برگزار کرد. گردهمایی... 01 اسفند 1400 گردهمایی ام بی ای نیوز برگزار شد ام بی ای نیوز با هدف بررسی چالشهای حوزه مارکتینگ و تبلیغات، گردهمایی را با حضور تعدادی از مدیران عامل، مدیران مارکتینگ و تبلیغات... 23 دی 1400 چالشها جذب نیرو در مارکتینگ و تبلیغات میزگرد تخصصی «ام بی ای نیوز» با موضوع: «بررسی چالشها و راهکارهای جذب نیروی کیفی برای واحدهای مارکتینگ و تبلیغات» با حضور... 06 اردیبهشت 1400 پنجمین میزگرد ام بی ای نیوز برگزار شد پنجمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع " فضای برندها زیرسایه کرونا" با حضور پنج تن از مدیران فعال در حوزه مارکتینگ... 25 بهمن 1399 شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
گردهمایی ام بی ای نیوز برگزار شد ام بی ای نیوز گردهمایی جدیدی را در بهمن ماه 1400 با حضور فعالان حوزه مارکتینگ کشور برگزار کرد. گردهمایی... 01 اسفند 1400 گردهمایی ام بی ای نیوز برگزار شد ام بی ای نیوز با هدف بررسی چالشهای حوزه مارکتینگ و تبلیغات، گردهمایی را با حضور تعدادی از مدیران عامل، مدیران مارکتینگ و تبلیغات... 23 دی 1400 چالشها جذب نیرو در مارکتینگ و تبلیغات میزگرد تخصصی «ام بی ای نیوز» با موضوع: «بررسی چالشها و راهکارهای جذب نیروی کیفی برای واحدهای مارکتینگ و تبلیغات» با حضور... 06 اردیبهشت 1400 پنجمین میزگرد ام بی ای نیوز برگزار شد پنجمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع " فضای برندها زیرسایه کرونا" با حضور پنج تن از مدیران فعال در حوزه مارکتینگ... 25 بهمن 1399 شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
گردهمایی ام بی ای نیوز برگزار شد ام بی ای نیوز با هدف بررسی چالشهای حوزه مارکتینگ و تبلیغات، گردهمایی را با حضور تعدادی از مدیران عامل، مدیران مارکتینگ و تبلیغات... 23 دی 1400 چالشها جذب نیرو در مارکتینگ و تبلیغات میزگرد تخصصی «ام بی ای نیوز» با موضوع: «بررسی چالشها و راهکارهای جذب نیروی کیفی برای واحدهای مارکتینگ و تبلیغات» با حضور... 06 اردیبهشت 1400 پنجمین میزگرد ام بی ای نیوز برگزار شد پنجمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع " فضای برندها زیرسایه کرونا" با حضور پنج تن از مدیران فعال در حوزه مارکتینگ... 25 بهمن 1399 شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
چالشها جذب نیرو در مارکتینگ و تبلیغات میزگرد تخصصی «ام بی ای نیوز» با موضوع: «بررسی چالشها و راهکارهای جذب نیروی کیفی برای واحدهای مارکتینگ و تبلیغات» با حضور... 06 اردیبهشت 1400 پنجمین میزگرد ام بی ای نیوز برگزار شد پنجمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع " فضای برندها زیرسایه کرونا" با حضور پنج تن از مدیران فعال در حوزه مارکتینگ... 25 بهمن 1399 شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
پنجمین میزگرد ام بی ای نیوز برگزار شد پنجمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع " فضای برندها زیرسایه کرونا" با حضور پنج تن از مدیران فعال در حوزه مارکتینگ... 25 بهمن 1399 شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
شبکههای اجتماعی را جور دیگر باید دید چهارمین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع "بررسی بایدها و نبایدهای تولیدمحتوا در شبکههای اجتماعی" برگزار شد... 03 دی 1399 محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
محتوای تبلیغات ایران به تکرار افتاده است سنجش اثربخشی محتوا در ایران تبدیل به دغدغهای مهم برای اکثر کسب وکارها و برندها شده است. محتوای که بدون... 30 مهر 1399 همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
همکاری برندها با شرکتهای صاحب رسانه چه عواملی باعث گرایش برندها به سمت همکاری با شرکتهای صاحب رسانه میشود؟ آیا قیمت یکی از مهمترین عوامل این... 22 مرداد 1399 مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398
مشارکت در درصد فروش یا فرصت تبلیغاتی؟ اولین میزگرد تخصصی ام بی ای نیوز با موضوع ” بررسی همکاری جدید برندها (مشارکت در درصد فروش) با صداوسیما برگزار شد... 04 دی 1398