ام بی ای نیوز: برای معرفی FIFA 20 به همه جهانیان، آژانس تبلیغاتی adam&eveDDB یک کمپین جهانی جدید را با تمرکز بر روی آن دسته از نوآورانی راه اندازی کرده است که چندین حرکت اشتباه را در استادیوم، خیابان و زمین بازی انجام می دهند. این فیلم ۹۰ ثانیه ای بر روی این موضوع تاکید می کند که از استادیوم گرفته تا خیابان، فوتبال همیشه توسط اشخاصی پیشرفت کرده است که کارها را به روش متفاوتی انجام می دهند. فیلم فوق از کسانی تقدیر به عمل می آورد که «اشتباه» بازی می کنند و به سبک ناسازگار خود، خرد متعارف را به مبارزه می طلبند.
این آگهی تبلیغاتی فوق ستاره هایی از استادیوم فوتبال، ادن هازارد، رحیم استرلینگ، جادون سانچو، وینسیوس جونیور و مگان راپینو، کنار مبتکر فوتبال خیابانی، لیزا فریستایل و بوکسور معروف، آنتونی جوشوا را به تصویر می کشد. این فیلم در قالب یک کمپین جهانی بازیکنان را به «زیر پا گذاشتن اصول ابتدایی جدید» فرا می خواند. با اضافه شدن فوتبال خیابانی به حالت بازی «فوتبال ولتا»، بازیکنان می توانند به سبک خود عمل کنند و پدیده ای بی شباهت به گذشته را بیافرینند. کمپین ۳۶۰، «Groundbreakers» را نیز در بر می گیرد که با خرق عادت ستاره های مجموعه داستان های نوآوران از ورزشکاه تا خیابان را تشکیل می دهند.
شاخه: سرگرمی و اوقات فراغت
مشتری: EA Sports
آژانس تبلیغاتی: adam&eveDDB لندن
شرکت فیلمسازی: Pulse Films
کشور: انگلستان
مرضیه فروتن