بررسی تبلیغات محیطی محصول پنیر در شهر تهران از ابتدای سال 1400 تا پایان مردادماه نشان میدهد، 5 برند تولیدکننده محصول پنیر بر سازههای محیطی این شهر فعالیت تبلیغاتی داشتهاند. شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در یک گزارش تحقیقاتی نگاهی به تبلیغات محیطی پنیر داشته است. این اطلاعات برگرفته از پلتفرم ΩHM است که چندی پیش توسط گروه dnaunionبه بهره برداری رسیده است. این پلتفرم در زمینه سنجش اثربخشی تبلیغات محیطی اطلاعات دقیقی در اختیار کسب وکارها میگذارد. در ادامه بخشی از این گزارش را میخوانید.
طبق گزارش ارائه شده توسط emrc، تبلیغات 5 برند تولیدکننده پنیر روی 79 سازه محیطی، در بیش از 3،000 متر مربع با ارزش تعرفهای بالغ بر 200 میلیارد ریال اکران شده است.
لازم به ذکر است نیمی از ارزش تعرفهای به بیلبوردها اختصاص داشته و سهم عرشه پل سواره رو 25 درصد بوده است. عرشه عابر نیز حدود 20 درصد از ارزش تعرفه ای را از آن خود کرده است.
کاله صدر نشین تبلیغات محیطی پنیر
بررسیها نشان می دهد برندهای برتر، تخصیص متفاوتی از ارزش تعرفهای انواع سازه های محیطی داشتهاند. بیشترین تعداد سازه تبلیغاتی بدون در نظر گرفتن تکرار اکران در ماه های مختلف به برند کاله تعلق داشته است. معرفی طرح جدید بسته بندی و همچنین انواع پنیرهای پنج ستاره بیشترین سهم را در کمپین های مختلف داشتهاند به طوری که 44 سازه محیطی در اختیار آنها بوده است. کمپین های کیبی و روزانه در جایگاههای بعدی قرار دارند.
در مجموع، این گزارش بخشی از نتایج بررسی دوره ای فعالیتهای تبلیغاتی در رسانههای محیطی است که شرکت emrc به صورت مستمر اجرا میکند. در این بررسی فعالیتهای برندهای فعال در گروههای محصولی مختلف در رسانههای محیطی سطح شهر در دورههای ماهیانه رصد میشود. این پژوهش داده ها را برای کلیه محصولات و برندها را بررسی کرده و دادههای آن از مهر ماه سال ۹۹ در بانکهای اطلاعاتی emrc موجود است. این شرکت به منظور کمک به برنامه ریزی تبلیغات این دادهها را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.