• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

08/14 1402



«Reality Labs» زیرمجموعه متا بوده و مسئولیت تولید و توسعه فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده جهت استفاده از آن‌ها در متاورس را بر عهده دارد. اخیرا Reality Labs با هدف تبلیغ هدست واقعیت مجازی ترکیبی خود موسوم به «Meta Quest 3» و در قالب کمپین تبلیغاتی «جهان خود را توسعه دهید»، یک سری تریبلبورد‌های هیجان انگیز مخصوص هالووین را در قلب منطقه «Schoredithch» در شهر لندن، راه اندازی کرد. ترکیب تبلیغات سنتی دوبعدی با اندکی هیجان این فرصت را به افراد می‌دهد تا وارد بیلبورد شده و دنیایی متشکل از دو فرانشیز جذاب بزرگ فعال در صنعت سرگرمی یعنی «The Walking Dead» و فیلم «Ghostbusters» را با هدست‌هایی قوی و کارآمد تجربه کنند. در ادامه مرز میان دنیای واقعی و دنیای مجازی از بین رفته و کاربر یک نوع تجربه عالی و تمام عیار استفاده از هدست جدید واقعیت ترکیبی را کسب خواهد کرد.

این قبیل بیلبورد‌های هیجان انگیز، محصول آژانس تبلیغاتی «AMV BBDO» و شرکت فیلمسازی «Unit 9»، شاید در نگاه اول عادی و معمولی به نظر برسند اما در ادامه تجربه ای را ارائه می‌دهند که فراتر از مرز‌های تبلیغات سنتی خواهد بود. به این ترتیب، عموم مردم این فرصت را خواهند داشت تا وارد دنیای بازی‌ها شده و قبل از لذت بردن از دموی انحصاری «Meta Quest 3»، مستقیما ورود به بیلبورد‌هایی با تم ترسناک مورد علاقه خود را تجربه کنند.

هدف از انجام پروژه فوق، عرضه پیشگامانه Meta Quest 3 و معرفی آن به عنوان بهترین هدیه در فصل تعطیلات خواهد بود.

این سری Thrillboardها از ترکیب دو عنصر طراحی صحنه و جلوه‌های ویژه برای ایجاد یک پوستر ظاهرا دو بعدی کمک می‌گیرند. با عبور از مرز‌های موجود، دیوار توهم شکسته شده و هر دو نوع واقعیت در هم می‌آمیزند. افراد سپس در یک نوع تجربه تئاتری غرق گردیده و در محیطی شبیه سازی شده ضمن انجام بازی، هدست جدید را نیز امتحان می‌کنند.


www.adsoftheworld.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.