ام بی ای نیوز: آژانس لیمون، ایونت Funday را برای برند بایودرما طراحی و اجرا کرد. این ایونت هیجان انگیز که از بخشهای مختلفی تشکیل شده بود، مورد استقبال حاضران قرار گرفت. شرکت نائوس با برند بایودرما ایونت مورد نظر را برای نمایندگان فروش خود تدارک دیده بود. در این ایونت محصول پرفروش Sensibio به مخاطبان معرفی شد. این ایونت توسط شرکت لیمون طراحی و اجرا شده است. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر درباره ایونت گفتگویی با "سحر امیرانی عضو تیم مارکتینگ برند بایودرما" و "آرش فرزاد برنامه ریز واحد ارتباط با مشتری و مدیر برگزاری این ایونت از شرکت لیمون" داشتهایم که در ادامه میخوانید.
ایونت Funday با چه هدفی برنامهریزی شده است؟
امیرانی: ایونت Funday برای فروشندگان و مسئولین داروخانهها و فروشگاههای آرایشی و بهداشتی برگزار گردید. این گروه از مخاطبان بایودرما نقش ارتباطی بسیار مهمی را برای برند بازی میکنند. بایودرما برای برقراری ارتباط نزدیکتر با این گروه از مخاطبین خود، ایونتی را تدارک دید. ایونتی هیجان انگیز و جذاب که باعث شد نمایندگان فروش یک روز را به خوشی سپری کنند. در این ایونت بخش کوتاهی به معرفی برند و محصول اختصاص داده شد و افراد حاضر بیشتر اوقات را به تفریح و سرگرمی پرداختند.
ایونت مورد نظر چه دستاوردهایی را برای برند بایودرما به همراه داشت؟
امیرانی: همانطور که اشاره کردم، شرکت کنندگان در این ایونت، برای ما بسیار ارزشمند هستند و مهم ترین دستاورد ما برقراری ارتباط بیشتر با ایشان، همراه شدن با برند و رضایتشان از حضور در این مراسم بوده است.
آیا ایونت پس از اجرا توانست انتظارات و اهداف برند را برآورده کند؟
امیرانی: سالانه بایودرما ایونتهای بسیاری برگزار میکند که اکثر آنها حول محور محصول و با رویکردی علمی برنامهریزی میشوند. ما در این ایونت سعی کردیم تا با ایجاد تجربهای متفاوت، برند خود را در ذهن شرکت کنندگان پررنگ تر نماییم. برای همراه کردن هرچه بیشتر مخاطب با برند، که هدف اصلی این مراسم بود، بازی های مختلفی متناسب با کمپین در حال اجرا، طراحی شد تا با ایجاد حس رقابت و هیجان تجربه ای متفاوت را برای شرکت کنندگان رقم زنیم و آنها را با کمپین جدید خود آشنا سازیم. در مجموع میتوان گفت، ایونت توانست اهداف برند را برآورده سازد.
بازخوردها نسبت به ایونت چگونه بود؟
امیرانی: حاضران بازخوردهای مثبتی را نسبت به ایونت ابراز و همگی از ایده اجرا شده استقبال کردند.
درباره همکاری بایودرما با شرکت لیمون برایمان بگویید؟
امیرانی: همکاری خوبی میان بایودرما و شرکت لیمون در این ایونت شکل گرفت. اجراکنندگان تمام تلاش خود را برای اجرای باکیفیت ایونت کردند و در نهایت بایودرما به نتیجه دلخواه خود رسید.
درباره مسئله مطرح شده از شرکت بایودرما توضیح بفرمایید؟
فرزاد: برگزاری یک ایونت یک روزه در اطراف تهران برای نمایندگان فروش و اکانتهای برند بایودرما که در داروخانهها فعالیت میکنند اعم از کارکنان فروش یا کارشناسان فنی و حتی صاحبان داروخانهها به منظور ایجاد یک رابطه خوب، درگیر نمودن هرچه بیشتر با برند و همچنین آموزش آنها درباره برند بایودرما هدف اصلی شرکت نائوس از برگزاری این ایونت یک روزه بوده است.
درباره مراحل ایده پردازی برای مسئله بایودرما توضیح بفرمایید؟
فرزاد: با توجه به هدف اصلی شرکت نائوس که برگزاری یک ایونت شاد و سرگرم کننده با نام Funday و معرفی محصول پرفروش خود به نام Sensibio بوده است، تصمیمات و برنامه ریزیها بدین صورت بود که با طراحی فعالیتهای شاد و گروهی و با توجه به تقارن آن با فصل تابستان مخاطبان را هرچه بیشتر سرگرم نموده تا بتوانیم یک روز به یاد ماندنی را برای آنها رقم بزنیم به علاوه توجه آنها را به محصول Sensibio که تحت کمپین (حس خوب صورتی) قبلا معرفی شده بود، جلب نمایم.
ایدهی مطرح شده چطور به مرحله اجرا رسیده است؟
فرزاد: تم رنگی استفاده شده برگرفته از شعار کمپین بایودرمابرای محصول Sensibio (حس خوب صورتی) بوده است که سعی شده در تمامی طراحیها از آنها استفاده گردد. بنابراین در برندینگ فضا از تم صورتی رنگ استفاده شده است. با توجه به ماهیت ایونت که یک روز خوب و شاد در طبیعت بوده است سعی بر این بود که تداعی کننده یک پیک نیک باشد. برای طراحی بازیهای گروهی نزدیک به 20 بازی تیمی و با توجه به فصل تابستان طراحی گردید که با تعامل و جلسات همفکری با شرکت بایودرما ، 6 عدد از آنها در نهایت تایید گردید و برای روز ایونت ساخته شد.
درباره بازخوردها بفرمایید؟
فرزاد: با توجه به اعتماد و همراهیهای تیم بایودرما با لیمون ،این مجموعه تمام تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر این ایونت به کار گرفت که در نهایت این مراسم توانست فضایی شاد و صمیمی را برای میهمانان فراهم کند که علاوه بر داشتن یک روز خوب، بیشتر با برند بایودرما آشنا شوند و یک خاطره خوب و به یاد ماندنی را با این برند رقم بزنند.
mbanews.ir- نرگس فرجی