ام بی ای نیوز: بر اساس براوردها در قرون وسطی بین ۴ هزار تا ۵ هزار نفر متهم به جادوگری سوزانده شده اند. دلایل اثبات این ادعا یک سری علل ظاهری مثل حرف زدن با خود، تبدیل شدن به یک بلندگوی عمومی ضعیف یا حتی شاید داشتن بوی بهتر نسبت به همتایان خود بوده اند.
در قالب یک کمپین تبلیغاتی آنلاین جالب به کارگردانی «پیت هنرسون» از شرکت فیلمسازی «Someplace Nice» با محوریت تورنتو برای «Purelygreat» ساخته شده است. Purelygreat نام یک شرکت کانادایی است که دئودورانت های کاملا طبیعی را تولید می کند. آگهی های تبلیغاتی «ناخوشایند»، پر از صداهای لگدمال کردن گل ها و وزوز مگس ها با تصاویری از دندان های خراب، صورت های کثیف و چلپ چلوپ در طبیعتی درهم و برهم کامل می شود. به طور همزمان دو کشاورز مشغول کار در مزرعه را می بینیم که از بوی بد آن ها شکایت دارند.
در همین حین آنها به راه حل های طبیعی با شک و تردید می نگرند و معتقدند که این محصول، نتیجه جادوگری یا عامل ضعف هنگام ابتلا به بیماری است. آخر آگهی های تبلیغاتی این شعار توجه همگان را به سوی خود جلب می کند: «یک دئودورانت طبیعی برای جهانی که سرانجام برای دئودورانت فوق آمادگی دارد.»
شاخه: شیرینی جات و اسنک ها
مشتری: Purelygreat
شرکت فیلمسازی: Someplace Nice
کشور: کانادا
مرضیه فروتن