ام بی ای نیوز: سامسونگ یک کمپین نوآورانه را راه انداخته که مستلزم برخی کاوش ها در فضا است.
دو گوشی گلکسی ۱۰ ارسالی آن به دو گوشه اتمسفر کره زمین، بلادرنگ عکس هایی از زمین را می گیرند.
برند همچنین کاربران را تشویق می کند تا ضمن مشارکت در فعالیتی به نام «سلفی فضایی» از امکان لایه بندی فوری عکس های خود به وسیله گوشی هایشان برخوردار شوند. هدف از راه اندازی این کمپین بزرگداشت پنجاهمین سال فرود بر روی ماه و دهمین سالگرد رونمایی از طیف متنوع گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ است.
مدل و بازیگر معروف، کارا دلوینگن، نخستین کسی خواهد بود که با یکی از دو گوشی گلکسی سامسونگ یک «سلفی فضایی» را می گیرد. این گوشی ها داخل بادکنک های هلیومی بسیار بزرگ بالای زمین در حال پرواز هستند. در همین حین، ستاره دنیای فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ نیز نخستین ورزشکاری خواهد بود که این سلفی منحصر به فرد را می گیرد.
دیگر کاربران سامسونگ نیز می توانند با ثبت نام در وبسایت برند و سپس آپلود عکسشان، این سلفی خاص را بگیرند. این خدمت از ۲۳ تا ۳۱ سپتامبر به روی عموم مردم باز است. هر سه ثانیه یک بار می توان یک سلفی را گرفت.
کمپین خلاقانه فوق، محصول آژانس تبلیغاتی «Bartle Bogle Hegarty» (BBH) لندن، توسط بنیامین براون، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در اروپا، سفارش داده شده است.
براون امیدوار است که تعداد هر چه بیشتری از مردم برای ابراز عشق نسبت به سامسونگ، «سلفی های خلاق» را ارائه دهند. وی همچنین فاش کرد که به کمک ناظران، این سیستم مانع از آپلود تصاویر نامناسب مثل تصویر هیتلر یا تصاویر برهنه می شود.
هر تصویر بارگزاری شده یک شماره سریال دارد تا افراد متخلف دستگیر شوند.
در ضمن، به اعتقاد ویل لیون، شریک مدیریت BBH لندن، «سلفی های فضایی» می توانند در دنیای اینترنت غوغا برپا کنند و میزان فروش را افزایش دهند. این پیشرفت خوب به دلیل منحصر به فرد بودن آن در نوع خود است.
مرضیه فروتن