• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

11/30 1397



ام بی ای نیوز: 
شهرفرش یکی از مجموعه هایی است که طی سال های فعالیت خود اقدامات تبلیغی گسترده ای توسط رسانه ها پوشش داده است و شگفتانه عنوان کمپین جامعی است که هربار با طرح موضوع تازه ای اکران می شود.


تجمیع بخش بزرگی از برندهایی که در حوزه ی فرش فعالیت می کنند فکر تازه ای بود که منجربه شکل گیری برندی جامع با عنوان شهرفرش گردید. اما جذب مخاطبان ایرانی که فرش در فرهنگ آنها اهمیت بسزایی داشته وبرمبنای باورهای گذشته برای تهیه ی این کالا به فروشگاه های معتبر و یا بازار بزرگ تهران مراجعه می کردند، نیاز به ایجاد هویت و انگیزه ای داشت که بتواند این روند جایگزینی را تسهیل و امکان پذیرکند.

مجموعه شهرفرش با اجرای کمپین های تبلیغاتی در معرفی و بیان خدمات خاصی که مشتری را متقاعد به خرید نماید شناخته شد و شگفتانه کمپینی است که هربار با پیامی متفاوت و تازه به مخاطبان ارائه می شود، مهدی قلخان مشاور مارکتینگ و تبلیغات شهرفرش ضمن تاکید براین موضوع تصریح کرد: اساس طراحی کمپین هایی این مجموعه برمحورصداقت و راستی با مخاطبان گذاشته شده است. به شکلی که درحال حاضر به جدیت می توان ادعا کرد فروش در شهرفرش براساس برند وشناختی که از این مجموعه در نزد مخاطب ایجاد شده صورت می گیرد و تبلیغات تنها نقش یادآوری دارد.


او با بیان اینکه در طرح های تبلیغاتی از واژه های نظیر "فاکتور بیار خسارت بگیر" و یا "امکان تعویض تا 72 ساعت" براساس استراتژی های سازمانی مبنی برسود کمتر و فروش بیشتر شکل یافته تاکید کرد: ارائه خدمات در کنار فروش کالا به مشتری موضوعی است که درهمه دنیا رایج است که درمجموعه شهرفرش با مشارکت برندهایی که به عنوان اسپانسر تمایل به ارائه سرویس های مکمل دارند صورت می پذیرد، به عنوان نمونه برای سرویس های رفت و برگشت رایگان اسنپ و تپسی متقاضی هستند چرا که برای خود آنها نوعی تبلیغ محسوب می شود.

او در مورد طرح اخیر شگفتانه که با عنوان "ارزون داریم تا ارزون و فاکتور بیار خسارت بگیر" اجرا شده اظهار داشت: کمپین شگفتانه از سال 93 همچنان با طرح موضوعاتی متفاوت درحال اجرا است و با نزدیک شدن به ایام عید قصد ما این بود که به مخاطب گوشزد کنیم همچنان برمحوریت اصل صداقت بیان واقع بینانه ای درمورد تبلیغات داریم و بدون اینکه دراین فصل اقدام به افزایش قیمت و بعد ارائه ی تخفیف کنیم درکنارمشتری قرارداریم و منافع آنها برایمان اهمیت بیشتری ازسود های مقطعی داشته و دارد.


وی گفت: در این مجموعه واحد کنترل کیفی محصولات را رصد می کند و اقدامات ارائه ی خدمات پس ازفروش نظیر تعویض و مرجوع کردن کالاهای معیوب تا دوماه یا امکان ترمیم توسط برند عرضه کننده با سرویس های رایگان و همچنین ضمانت نامه کالا به مشتری و امکان تعویض تا 72 ساعت به هردلیل، از حقوقی است که این مجموعه درقالب کمپین های تبلیغاتی به مشتری یاد آوری کرده و برای آنها قائل شده و باعث جذب بیشتر مخاطبانی شده که یا ازطریق رسانه ها و یا سایر مشتریان درجریان خدمات و ویژگی های این برند قرار گرفته اند.


شگفتانه؛ کمپینی متکی بر صداقت با مشتری

mbanews.ir- مریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود