ام بی ای نیوز: کمپین زمستانی رفاه با عنوان "برفاره" خریدهای مشتریان را با طرح تازه و خلاق دیگری ازمجموعه اقدامات مارکتینگی این فروشگاه همراه کرده است.
مدیرمارکتینگ این فروشگاه در گفتگو با ام بی ای نیوز از طراحی فضای شاد خرید برای مشتریان به عنوان استراتژی اصلی این مجموعه یادکرده و افزود: تیم بزرگ مارکتینگ درون مجموعه متشکل از نیروهای جوانی است که با همفکری و همکاری و تاکید براصول مشتری مداری سعی بر ایجاد حس خوب خرید و ارزشمندی نزد مخاطبان دارند و همه ی فعالیت هایی که درحوزه مارکتینگ و تبلیغات انجام می شود از ایده پردازی تا اجرا توسط پرسنل بخش مارکتینگ فروشگاه طراحی و اجرا می شود و فقط از همفکری آژانس های تبلیغاتی تا حدودی استفاده شده است.
وی در مورد کمپین اخیر که طی بهمن ماه گذشته در رسانه تلویزیون و محیطی اکران شده با عنوان "کولاک برفاره" گفت: استفاده از ابزارهای جوان پسند از جمله اقداماتی است که ما را در پوشش دهی اهداف و استراتژی سازمان کمک می کند،
به عنوان نمونه با همکاری هنرمندان و ورزشکاران چالش "بشمار 3" در رفاه اجرا شد که در این چالش از داود عابدینی قهرمان شمشیربازی و سپیده توکلی قهرمان دومیدانی دعوت شد در این چالش که ظرف 3 دقیقه می بایست کالاهایی که مشخص شده بود از شلف ها بیابند خرید کنند و هریک که درتایم کمتری این کار را انجام داد و کالای مشخص شده را ارائه کردند، امتیاز بیشتری کسب کردند.
همچنین 40 دستگاه خودرو به شکل قرعه کشی های رایج که از طریق برنامه تلویزیونی زنده اجرا می شد به اعضای باشگاه مشتریان و با حضور آنها اهداء می شود.
وی افزود: در فاز نخست کمپین "برفاره" دی ماه 40 جشن برای اعضای باشگاه مشتریان رفاه بر پاشد و 40 فروشگاه جدید به مساحت 52 هزار مترمربع به مجموعه فروشگاه های رفاه افزوده شد که طی این 23 سال فعالیت مجموعه این رقم معادل 40 درصد افزایش توسعه طی سال های فعالیت رفاه محسوب می شود.
وی همچنین از برپایی بزرگترین رویداد فروشگاه رفاه در قالب ایونت بزرگ اسفند ماه خبر داده وگفت: مخاطبان منتظر اتفاق های بیشتر و خوب رفاه باشند.
صبری در ادامه تاکید کرد: رسالت این مجموعه، فروشگاه داری و رساندن اقلام با کیفیت وبا قیمت ناسب به دست مشتریان است و ایجاد اتفاقهای خوب در فروشگاه هنگام خرید برای مشتریان از جمله برنامه هایی است که در دستور کار ما قراردارد وحضوربرخی شخصیتهای فرهنگی و ورزشی که با تمایل خودشان است، می تواند حس و خاطره ی خوبی از خرید برای مشتریان در پی داشته باشد که همچنان تداوم خواهد داشت.
mbanews.ir- مریم غضنفری