• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/8 1397


ام بی ای نیوز: ولنتاین امسال، مردم بلژیک احساسات عاشقانه واقعی خود را با یک ایموجی از میوه های تازه نشان دادند. سوپرمارکت زنجیره ای "LidI" با ارائه یک بسته بندی جدید منحصر به فرد برای موز، هلو و بادمجان الهام بخش عاشقان می شوند. این میوه ها محبوب ترین ایموجی های عاشقانه هستند.


میوه های تازه عاشقانه در قالب "باکس های پیغام" گزینه های ایده آل برای ارسال پیام تبریک ولنتاین به شمار می روند.

در سال های اخیر، ایموجی های غذا تبدیل به راهی پر طرفدار برای ارسال پیام های عاشقانه صریح و روشن به شیوه ای لطیف تر و نافذ تر از همیشه شدند. ولنتاین امسال، می توان از آن ها خارج از جعبه های چت دیجیتال بهره برد.


LidI طرفداران خود را تشویق به استفاده از ایموجی های واقعی، ملموس و تازه در سال جاری میلادی می کند. محتوای باکس ها را هلو، بادمجان و موزهای تازه تشکیل می دهند که به طور مستقیم از سوپرمارکت های LidI به دست عاشقان خواهند رسید. هر یک از این مواد غذایی تازه دارای یک بسته بندی "باکس پیغام" جدید است که در ادامه امکان شخصی سازی آن با یک پیام شخصی وجود خواهد داشت.


برای آن دسته از کسانی که شرایط مناسب برای رفتن به فروشگاه را ندارند، LidI یک سورپرایز فوق العاده برایشان در نظر گرفته است. حضور این سوپرمارکت زنجیره ای در ایستگاه های قطار و مراکز خرید، فرصت ارسال باکس های پیغام رایگان پر از ایموجی های تازه را می دهد.


در نهایت هزاران نفر با پیام عاشقانه واقعی از صمیم قلب به خانه آمدند.

ویژگی منحصر به فرد این طراحی بسته بندی روش خلاقانه LidI برای پیوند دادن طیف گسترده ای از میوه های تازه با فرهنگ ایموجی است که هرگز رنگ محبوبیت چندان زیادی را به خود ندید.


دست اندرکاران

آژانس تبلیغاتی: BBDO

مدیر هنری: گرتجان دی اسمت

نویسنده: فردریک کلاریس

مدیران خلاقیت: سباستین دی والک، آرنود پیتز

نوع پروژه: تولیدی، کار تجاری

مشتری: LidI

موقعیت مکانی: بروکسل، بلژیک

محتوای بسته بندی: میوه های تازه

لایه ها یا مواد اولیه بسته بندی: کاغذ، پلاستیک

فرایند بسته بندی: چاپ دیجیتال


مترجم: مرضیه فروتن

www.packagingoftheworld.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود