• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/9 1399


ام بی ای نیوز:
لکسوس، بازوی لوکس تویوتا، با همکاری کاربر سرویس پخش زنده ویدئوی «توییچ»، موسوم به «فسیل»، برای خلق یک نسخه اصلاح شده از خودروی سدان «آی اس 350 اف اسپرت» به نام «گیمرز آی اس» همکاری کرده است. نسخه جدید شامل یک کامپیوتر مخصوص بازی در صندوق عقب، یک مانیتور منحنی اچ دی بر روی صندلی مسافر، یک صفحه کلید، یک ماوس جمع شونده و یک کنترلر چاپ سه بعدی می­شود.

با این حال به این زودی انتظار نداشته باشید که این خودرو­ به دستتان برسد. به گفته سخنگوی لکسوس، این خودرو احتمالا پس از تولید به یک خودروی نمایشی تبدیل خواهد شد و در نمایشگاه­های اتومبیل نمونه­هایی از آن را مشاهده خواهیم کرد. ظاهرا هدف از انجام این کار جلب نظر مهم ترین گروه گیمر­ها است.

هوندا اخیرا در توییچ از خودروی مدل سیویک جدید خود رونمایی کرد. این در حالی است که فورد از این پلتفرم برای برگزاری «رویداد پخش زنده رانندگی» استفاده می­کند. در قالب این رویداد کاربران می­توانند با یک خودروی «موستانگ مچ-ای» در یک پیست تعاملی 9 هزار و 200 متر مربعی رانندگی کنند. بررسی­های اخیر نشان می­دهند که نسل جوان لزوما تمایلی به داشتن اتومبیل یا حتی رانندگی ندارند در نتیجه بازاریابی خودرو در سایت­های بازی از سوی خودروسازان به منظور افزایش علاقه نسل جوان به اتومبیل انجام می­شود.

با توجه به این که 67% از بینندگان توییچ زیر 35 سال هستند، ترفند بازاریابی این خودروسازان منطقی به نظر می­رسد. لکسوس در تلاش است تا در نسبت به خودروی مدل «آی اس 2021» خود ایجاد علاقه کند. به گفته برند، هدف از انجام این کار دسترسی به جوان ترین گروه از جامعه هدف است. خودروی مدل آی اس مخصوص گیمر­ها در قالب کمپین «All In» در ماه ژانویه به بازار عرضه گردید و شامل «میکرو اینفلوئنسر­ها»، از جمله کلکسیونر­های کفش­های ورزشی، علاقمندان به موسیقی، شیک پوشان و گیمر­ها می­شود.

در همین حین، ماه گذشته فسیل میزبان یک برنامه پخش زنده بود که در جریان آن بیش از 554 هزار نفر بیننده منحصر به فرد به ویژگی­هایی رای دادند که باید در یک خودرو وجود داشته باشد. از جمله این ویژگی­ها می­توان به بسته بندی بیرونی با مضمون بازی، یک دستگاه مه ساز و طراحی فضای داخلی به سبک «نئون توکیو» اشاره کرد که لکسوس به این ترتیب به توصیف آن می­پردازد: «از لحاظ علم زیبایی شناسی این اثر نمونه­ای از هنر پاپ ژاپنی به شمار می­رود که در آن شاهد انفجار نورون­ها هستیم.»

«وینای شاهانی»، معاون بازاریابی لکسوس در قالب بیانیه­ای گفت: «ما برای طراحی فضای بازی آن­ها از خودشان کمک خواستیم و آن­ها به طور کامل به ما جواب دادند و از پس آن برآمدند. ما هم در نهایت با کمک یکدیگر به تلفیقی از دیزاین و عملکرد در صنعت خودرو و بازی دست یافتیم.


آی اس گیمر محصول یک تولید کننده سفارشی ساز در جنوب کالیفرنیا به نام «اس سی پی اس» است که 20 هنرمند مفهومی، طراح، مدل ساز 3D، مهندس برق و ساختمان، تولید کننده فلز، صنعتگر، هنرمند، خیاط و متخصص در عرصه تودوزی­های سفارشی و تکنسین کامپیوتر را به خدمت گرفت. به گفته مدیران و کارمندان لکسوس، اکثریت آن­ها را گیمر­های حرفه­ای تشکیل می­دهند.



mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.thegamer.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود