• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/11 1399


ام بی ای نیوز:
آژانس
AdOne چندی‌ست به عنوان مشاور استراتژیک و برنامه‌ریز پروژه‌های دیجیتال در کنار برند تکدانه کیدز قرار گرفته است.

مهکامه مدرسی از آژانس AdOne درباره پروژه تکدانه کیدز گفت: تکدانه کیدز یکی از برندهای فعال در حوزه تولید آبمیوه است که محصولاتی را برای گروه سنی کودک روانه بازار می‌کند. گروه سنی که معمولا والدین در مورد خرید محصولات بخصوص محصولات غذایی و نوشیدنی به جهت کنترل تغذیه سالم برایشان تصمیم گیری می‌کنند. بنابراین برند برای ارتباط بهتر با والدین، کمپین‌های دیجیتالی را اجرا می‌کند. تکدانه کیدز قصد دارد با اجرای کمپین‌های متنوعآگاهی مخاطبان را نسبت به برند افزایش و به عنوان رهبر این حوزه از بازار شناخته شود.



برند تکدانه کیدز قصد دارد، فراتر از ارائه دهنده یک محصول نوشیدنی در بین مخاطبان شناخته شود. در همین راستا فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص پرورش خلاقیت کودکان، آموزش‌های تربیتی مدون ….. اجرا می‌کند که این فعالیت‌ها به مرور تبدیل به منبع اطلاعاتی خوب و موثقی برای والدین شده‌اند. پیج اینستاگرام تکدانه کیدز مجله‌ای مجازی است که والدین امکان دریافت اطلاعات جامعی درباره سبک‌های رفتاری با کودکان، رسپی‌های مورد علاقه کودکان، اطلاعات روانشناسی کودک، خلاقیت و…را دارند. با توجه به اطلاعات منتشر شده صفحه به سرعت مورد استقبال گروه مخاطبان قرار گرفته و روند رو به رشدی را طی می‌کند. استقبال مخاطبان باعث شد گام مهم دیگری در این مجله مجازی برداشته شود.

قصه‌گویی به عنوان یکی از ابزارهای تقویت قدرت تخیل و خلاقیت کودکان مد نظر قرار گرفت که از این طریق توانستیم قصه‌های کهن ایرانی که برخی از آنها فراموش شده اما پراز نکته‌های آموزنده هستند را برای کودکان نقل کنیم. چنین قصه‌هایی همانطور که در رشد و پرورش خلاقیت والدین تاثیرگذار بودند حتما برای کودکان نیز مفید خواهند بود. قصه‌های مانند: کلیله و دمنه، آرش کماندار و… کهبا استقبال ویژه مخاطبان مواجه گردید. چنین بازخوردی نشات گرفته از استراتژی کارآمدی است کهما را برآن داشت که مسیر را با اجرای ایده‌های متفاوت ادامه دهیم.ما در تلاش هستیم، محتوای تولیدی در صفحه اینستاگرام برای مخاطبان ارزش افزوده‌ به همراه داشته و همسو با هدف اصلی برند باشد. تکدانه کیدز قصد دارد فراتر از یک تولید کننده‌ی نوشیدنی فعالیت خود را ادامه دهد، این دیدگاه در سایر فعالیت‌های برند نیز در نظر گرفته می شود. تجربه نشان داده است که برندهایی که سبک زندگی و تجربه ویژه‌ای را عرضه می کنند در بلند مدت از جایگاه ویژه‌ای در بین مخاطبان برخوردار خواهند بود.



mbanews.ir- نرگس فرجی
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود