• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/29 1402


از زمانی که ایلان ماسک سکان مدیریت توییتر را در دست گرفت، همه تصورات قبلی راجع به این پلتفرم، از قوانین گرفته تا نام و هویت، را تغییر داد.

توییتر در حال حاضر تلاش می‌کند تا با اعمال یک سری تغییرات سیستمی، اقداماتی را برایاستقبال از برند‌ها و ایجاد یک فضای تبلیغاتی جدید و مناسب انجام دهد.

اندکی پس از خرید سهام توییتر توسط ایلان ماسک، این پلتفرم شاهد هجوم بی سابقه پست‌های نژاد پرستانه و توهین آمیز بوده که جنبه‌های مثبت آن را تحت الشعاع قرار داده است. علاوه بر این، توییتر به دلیل ناتوانی در مقابله موثر با انتشار محتوای نامناسب با موجی از انتقادات مواجه شده است.

به این ترتیب، برخی نام‌های بزرگ و برجسته مانند کوکا کولا، یونیلور و مایکروسافت آماده شدند تا جلوی تبلیغات خود در توییتر را بگیرند.

برند‌ها می‌توانند با ورود به بخش تنظیمات «sensitivity» یا همان حساسیت، فیلتر شدن محتوا و انتخاب هر یک از گزینه‌های «محافظه کارانه» (conservative)، «استاندارد» و «ریلکس» (relaxed)، سطح متفاوتی از فیلتر کردن محتوا را برگزینند.

گزینه محافظه کارانه، سختگیرانه ترین نوع تغییرات را اعمال کرده و در عین حال، گزینه استاندارد، سعی در ایجاد تعادل در محتوا و اولویت‌ها دارد. در این اثنا، گزینه «ریلکس»، کمترین محدودیت‌ها را بر روی نوع محتوای تبلیغاتی را اعمال خواهد کرد.

البته هنوز هیچ موعد رسمی برای تاریخ انتشار این نسخه جدید اعلام نشده و در حال حاضر فقط نسخه آزمایشی آن در دسترس است.


منبع: ​https://designtaxi.com/news/424546/X-Twitter-Attempts-To-Woo-Advertisers-Back-By-Adding-Sensitivity-Settings/​​​
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.