• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

09/7 1402

ام بی ای نیوز در آبان ماه که بسیاری از برندها در حال برگزاری جلسات برنامه ریزی و تعیین بودجه سال 1403 هستند، با حضور نمایندگان بیش از 120 برند فعال در بازار ایران موضوع از «ترندهای بازاریابی و تبلیغات تا برنامه ریزی و بودجه» را مورد بررسی و تحلیل قرار داد. این گردهمایی با ارائه یک گزارش توسط مدیران شرکت emrc با موضوع «تحقیقات بازار 360 درجه»آغاز شد. در این ارائه کامیار امامی مدیرعامل emrc و نرگس صادقی مدیربازاریابی و توسعه فروش emrc گزارشی از آخرین تحولات شرکت و ابزارهای تحقیقات بازار که emrc از طریق آنها گزارش های جامعی را در اختیار برندها قرار می‌دهد، ارائه دادند. از طریق ابزارهای در اختیار emrc شرکتها می‌توانند گزارش‌هایی از آخرین وضعیت خود و رقبا داشته باشند.

در ادامه پنلی با حضور دکتر علیرضا علیخانی معاونت بازاریابی و تبلیغات گروه انتخاب الکترونیک آرمان، رامین آرنگ مدیرکل بازاریابی، فروشگاه‌های زنجیره ای وOOH شرکت تجارت شرق ایندستریز، ماندانا سینا معاونت بازاریابی هلدینگ آریا ملل زرینو مهیار محمدی مدیر ارشد بازاریابی دیجی اکسپرس و راهبری دکتر سعیدنبویان مشاور ارشد تحقیقات کیفی شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) برگزار شد.

در پنل؛ موضوع گردهمایی از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و پنلیست‌ها درباره نحوه بودجه بندی شرکتهای خود، نحوه جمع آوری اطلاعات برای برنامه ریزی و بخش‌هایی که باید در سال1403 در بودجه مورد توجه قرار بگیرند، صحبت کردند. همچنین در این گردهمایی سئوالات مختلفی علاوه بر پنلیست‌ها از حاضران در فرم نظرسنجی پرسیده شد. طبق اطلاعات بدست آمده از این نظرسنجی درصد قابل توجه‌ای از برندهای ایرانی در فصل پاییز و ماه‌های آخر سال میلادی جلسات بودجه بندی خود را برگزار می‌کنند و در این بودجه بندی تحقیقات بازار سهم کمی را به خود اختصاص می‌دهد. همچنین مشخص شد که بیشترین بخش بودجه مارکتینگ برندهای فعال در بازار ایران صرف کمپین‌های تبلیغاتی می‌شود.

در ادامه؛ حاضران گردهمایی با همراهی پنلیست‌ها به تحلیل داده‌های بدست آمده از نظرسنجی و اعلام نظرشان درباره موضوع مطرح شده پرداختند.

جهت مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.