• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/27 1397

ام بی ای نیوز: 
برند شهری اصفهان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور وشریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد. مراحل شکل گیری این برند، نتیجه پنج سال تحقیق و پژوهش است که به منظور جذب گردشگران داخلی و خارجی تدوین شده است. مسئولان اجرایی پروژه برند شهری اصفهان عنوان کرده‌اند؛ برند شهری به فرهنگ سازی مردم به منظور حفظ خدمات به گردشگران و ارائه بهتر خدمات صنوف به گردشگران از جمله محورهای این برند شهری است.

استاندار اصفهان محسن مهرعلیزاده چندی پیش در نشست خبری اعلام کرد: برند جدید شهری اصفهان بیشتر مصرف خارجی و بین المللی دارد و این برند می‌تواند مشتریان بین المللی برای این شهر جذب کند. همچنین در همین راستا: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان نیز عنوان کرده: برند شهری اصفهان نتیجه بیش از ۱۷۰ جلسه و جمع بندی دیدگاه ۷۰۰ کارشناس است. 

لازم به ذکر است: مخاطبان؛ اصفهان را با شعار نصف جهان می‌شناسند. اما برای جذب گردشگران بیشتر مسئولان بدنبال هویت رقابتی گردشگری خارجی شهری اصفهان و تلاش برای بهره وری حداکثری اقتصاد گردشگری شهری هستند. 

mbanews
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود