10/18
1397
ام بی ای نیوز: برای تشویق جوانان به نگریستن ورای دنیای لیبل و برند، استودیو دیزاین و فیلمسازی "Carrot" باعث ورود یک برند کمتر شناخته شده به نام "Suave" به یک تجربه اجتماعی شد که بعضی از بزرگ ترین انسان های شکاک را به مشتریان پر و پا قرص و ایمان آورندگان به محصولات Suave تبدیل می کند.
در رسانه های اجتماعی 19% از مردم نسبت به برند و 81% از مردم نیز نسبت به محصول نظر مثبت داشته اند. در ادامه 47% نسبت به برند نظر بی طرفانه و ترکیبی و 53 درصد از آن ها نیز نسبت به محصول چنین نظری را داشته اند. در حالی 67% از مردم در مقابل برند واکنش منفی از خود نشان داده اند که 33% از آن ها چنین فکری را درباره محصول کرده اند.
یکی از مصرف کنندگان در توییتر گفته است که صادقانه هیچ تفاوتی را میان این شامپو با دیگر شامپوها نمی بیند. به عقیده او شامپو Suave با روغن آرگان واقعا عملکرد بهتری در مقایسه با دیگر شامپو های موجود در بازار دارد.
نفرت انگیز ترین برند مراقیت از مو در شبکه های اجتماعی
مردم با Suave ارتباط برقرار نمی کنند و آن را قبول ندارند زیرا با خود فکر می کنند که این برند برای کار و استفاده بسیار ارزان است اما کسانی که آن را امتحان می کنند، عاشق نتایج استفاده از آن خواهند شد. با یک محصول با کیفیت و تصور کردن مشکل پیش خود، مدیران و کارمندان Suave دست به تبدیل کردن آن به یک برند مرتبط زدند و این فکر را از بین بردند که در عرصه مراقبت از مو، همان اندازه که پول می دهید آش می خورید (محصولی با کیفیت را تحویل می گیرید).
دوستی با دختران شیک، خوش لباس و مد روز
با اندکی تغییر قیافه، "Evaus" به عنوان یک تازه وارد شیک جای Suave را گرفت. با ظاهری شبیه به برند های جذاب و فریبنده امروزی، بسته بندی صورتی جوان پسند به عنوان عنصری مکمل و یک تغذیه اجتماعی زیبا، جذاب و دل فریب، Evaus روانه امتحان شدن توسط صاحبان قدرت در دنیای زیلایی کنونی می شود: اینفلوئنسر هایی با وسواس نسبت به محصولات مختلف.
نکته قابل توجه این است که نتایج فوری و مد روز فوق (بدون پرداخت یک دلار هزینه تبلیغات در رسانه ها) در طول یک هفته پس از عرضه محصول به دست آمدند.
مترجم: مرضیه فروتن
www.carrot.is