• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/1 1398


ام بی ای نیوز: هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور با حضور اساتید و صاحب نظران و مدیران روابط عمومی و با هدف تاکید بر توانمند سازی روابط عمومی با عملکرد مطلوب تر درجنگ رسانه ای و همچنین تقدیرازسرآمداناین حوزه برگزار شد.

به گزارش ام بی ای نیوز شعار این همایش: "روابط عمومی سرآمد، پیروز جنگ رسانه ای" بود و دبیر همایش در توضیح این جمله گفت: روابط عمومی سرآمد با عملکرد اثربخشی در فضای امروز جامعه جهانی و تنش های ایجاد شده درسطح بین المللی می تواند آگاهانه و منسجم پیروز جنگ رسانه ای باشد.

سفیدی افزود: امروز که کشور در یک جنگ رسانه ای است روابط عمومی ها دراین موقعیت حساس در موقعیت پدافند غیرعامل هستند که باید از یک سو ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کرده و ازسوی دیگر با یک دیپلماسی رسانه ای فعال، آمادگی خود را برای مقابله با اطلاع رسانی منفی ایجاد شده نقطه مقابل حفظ کنند، که دراین راستا عملکرد روابط عمومی ها دراین رابطه مشروط به سرآمدی و برتری است و آنها باید درراستای به کارگیری رسانه ها و ظرفیت های رسانه ای کشور برای دفاع از منافع ملی تجهیز شوند.

توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه ی مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی وتقدیراز روابط عمومی های سرآمد از دیگر اهداف شاخص برپایی این همایش ذکر شد.

معیارهای اصلی انتخاب روابط عمومی سرآمد شامل مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری و مشارکت با محیط پیرامون، یادگیری و بهبودی مستمر، نتیجه گرایی و رهبری، تجهیز و نوسازی منابع انسانی بوده است.

همچنین دراین مراسم پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور براساس مدل تعالی تخصصی شده efqmدرروابط عمومی شامل 9 معیار بنیادین سرآمدی و 81 شاخص فرعی روابط عمومی و 9 معیار بنیادین سرآمدی و 81 شاخص فرعی، روابط عمومی ها ی سرآمد درسه سطح زرین (کسب حداقل 700 امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین 651 تا 700) و بلورین (کسب امتیازبین 550 تا 650) معرفی شدند.

لازم به ذکراست مدل تعالی سازمانی efqm که یک استاندارد اروپایی است و به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم های مختلف به کارگرفته می شود.

دارابی معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم درخصوص روابط هوشمند سخنرانی کرد وی با اشاره به ویژگی های یک روابط عمومی کارآمد، تقویت روابط عمومی ها را در مقطع کنونی مورد تاکید قرارداد.

جوایز این همایش به شرح ذیل است:

درسطح تقدیرنامه تعهد به سرآمدی: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان،
درسطح نشان تعالی روابط عمومی: استاتداری تهران، وزرات کار تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان جهادکشاورزی استان تهران و سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان.

درسطح تندیس بلورین: سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی.

درسطح تندیس سیمین: شهر فرودگاهی امام خمینی، منطقه ویژه ی اقتصادی و منابع معدنی و فلزی خلیج فارس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان.

درسطح تندیس زرین: شرکت ارتباطات سیار همراه اول، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بانک سپه، بانک ملی ایران، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و شهرداری مشهد.


mbanews.ir- مریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود