ام بی ای نیوز: مکدونالد در کمپین جهت دار جدید خود با نمایش سیب زمینی های سرخ کرده نمادینش راه را نشان می دهد.
در دنیای تبلیغات نمایش مسیر رسیدن به یک برند معمولا در لوگوی آن و یک فلش خلاصه می شود. در این میان، مکدونالد فرانسه تصمیم گرفت تا با راه اندازی یک کمپین جهت دار و الهام از یک جنبش هنری برجسته قرن بیست و یکم به اسم «مینیمالیسم»، جایگاهی ممتاز را به دست آورد.
بر روی زمینه ای رنگی، سیب زمینی های سرخ کرده راه را نشان می دهند. با توجه به مسیر، ۸ رنگ پیشنهادی ۶۴ ترکیب مختلف را می سازند.
به لطف این کمپین تازه، شما دیگر هرگز راه اشتباهی را نخواهید رفت.
دست اندرکاران
ناظران امور مشتریان: خاویر رویاکس، خوزه جاکینتو، بنویت کولب
مدیران امور مشتریان آژانس: جاناتان سروگ، جولی مونتاین، متیو چارلز
رئیسان اجرایی خلاقیت: بنجامین مارشال و فاستین کلاوری
رئیسان هنری: کامیل رولانت، امیل چیومینو
مترجم: مرضیه فروتن