• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

07/3 1398


ام بی ای نیوز:
وجود مستند هایی مبنی بر خوابیدن مردم پس از خوردن برگرهای سورپرایز ابزاری برای تبلیغ برگر های فوق العاده بزرگ آن در قالب «مجموعه ‌King» به شمار می رود.

در مکزیک و دیگر کشور های آمریکای لاتین، «Siesta» یا چرت بین روز یک سنت رایج است. ترکیب آب و هوای گرم و وعده غذای سنگین دستور العمل مناسبی برای چرت زدن یک نفر است. در حالی که این آیین معمولا در خانه یا شاید یک پارک نزدیک خانه برگزار می شود، شما انتظار وقوع آن در وسط یک رستوران فست فود شلوغ مثل برگرکینگ را ندارید.

در این بحبوحه مدیران رستوران در مکزیکو سیتی متوجه این رفتار برخی مشتریان خود شدند. پس از تمام کردن وعده های غذایی اشان، که به گفته یکی از مدیران معمولا ساندویچ های بزرگ در «مجموعه King» برگر کینگ را در بر می گرفت، او شاهد چرت زدن آن ها، دقیقا وسط رستوران بود. هر چه برگر بزرگ تر، تعداد افراد چرت زن بیشتر.

در گفتگو با «گوستاوو لاریا»، یکی از موسسان یکی از آژانس های تبلیغاتی «We Believers» برگر کینگ، او به مشاهدات خود اشاره کرد که سپس باعث راه اندازی یک کمپین کلی با محوریت جاسوسی های مرتبط با وعده غذایی برگر کینگ شد.


سری جدید تبلیغات چاپی مشتریان برگر کینگ را در حال چرت زدن پس از خوردن برگر های این رستوران فست فود شکار می کند. قهرمانان بی سر و صدا، در مرکز یک دنیای شلوغ چرت می زنند. بسته های برگر در کنار جمع پراکنده ای از سیب زمینی های سرخ کرده باز شده اند. ذکر جمله «آن ها آن قدر بزرگ هستند» کنار هر نفر، به تبلیغ مجموعه ساندویچ های King برگر کینگ مکزیکو می پردازد که متشکل از بزرگ ترین برگر های رستوران است. در گوشه هر آگهی تبلیغاتی، یک سری اطلاعات اضافی به چشم می خورد: تاریخ، ساعت و موقعیت مکانی رستوران – زیرا به گفته لاریا، همه عکس ها واقعی هستند.


پس از شنیدن مشاهدات مدیر، آژانس تبلیغاتی او از یک عدد عکس برای تحت نظر قرار دادن رستوران های برگر کینگ در مکزیکو سیتی برای یک ماه کامل و ثبت این پویایی در عمل بهره برد. به نقل از او، به محض بیدار شدن از خواب، عکاس به آن ها نزدیک شد تا درباره پروژه حرف بزند. در ادامه به آن ها پیشنهاد داد تا عکس خود را امضا کنند. این همان کاری است که شما معمولا وقتی در قالب یک مطالعه موردی با دوربین مخفی مردم را شگفت زده می کنید، انجام می دهید.

با وجود آن که این کمپین برای بازار مکزیک است، به اعتقاد لاریا آن شاید به دیگر نقاط جهان نیز سفر کند. برای کسب اطمینان از پوشش دهی برگر کینگ، مدیران و کارمندان آژانس تبلیغاتی حقوق جهانی مشتریان (در حال چرت زدن) را رعایت کردند، بنابراین حالا هر بازاری فرصت استفاده از تصاویر فوق را دارد.



مرضیه فروتن

www.adage.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود