• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

07/16 1398



ام بی ای نیوز:
در این برهه[spoiler][/spoiler] از زمان کمپین های بازگشت به مدرسه آگهی های تبلیغاتی را با سیلی از کالا های «اساسی» مثل کیف های کوله پشتی و ساده پر کرده اند اما با بازگشت دانش آموزان به مدرسه در این ماه، خطر تیراندازی در این محیط آموزشی نیز تهدیدی برای جان آن ها به حساب می آید.

در سال ۲۰۱۹، سازمان غیر انتفاعی «Sandy Hook Promise»، متخصص در زمینه آموزش علائم حمله های مسلحانه، معتقد است که فقط یک کالای اساسی برای زنده ماندن در سال تحصیلی وجود دارد و آن فراگیری علائم هشدار دهنده یک مسلح بالقوه است.

در پی گذراندن یکی از مرگبار ترین سال های ثبت موارد خشونت مسلحانه در مدارس، Sandy Hook Promise (SHP) بزرگ ترین و مهم ترین کمپین آموزش عمومی را راه اندازی کرد. محور اصلی، یک فیلم با عنوان «کالا های اساسی بازگشت به مدرسه» است. این ویدئوی قدرتمند و تاثیرگذار به تایید بر روی آن نوع نگرانی و ترسی می پردازد که دانش آموزان در شرایط واقعی حمله های مسلحانه به مدرسه این حس را پیدا می کنند.

فیلم PSA جدید با محیط آشنای مدرسه شروع می شود اما چند لحظه بعد آشکارا می بینیم که دانش آموزان از وسایل روزمره مدرسه برای نجات از حمله مسلحانه استفاده می کنند. این ویدئو به تاکید بر روی واقعیت وحشتناکی می پرازد که دانش آموزان با آن مواجه می شوند.

این PSA در قالب یک کمپین بزرگ تر ۳۶۰ «کالا های اساسی بازگشت به مدرسه» همراه با عناصر چاپی، دیجیتالی، رادیویی و خارج از خانه تاکنون موفق به دریافت تعهدات رسانه ای بالغ بر ۲ میلیون دلار از شرکت هایی مانند سی ان ان، IFC، AMC، یوتیوب، PopSugar، Conde Nast، فیسبوک، اسنپ چت، Sports Illustrated، وال استریت جورنال، نیویورک پست، Fortune، iHeartRadio، Pandora ، Intersection و رسانه های خارج از خانه شده است.




شاخه: امور خیریه و درخواست ها

مشتری: Sandy Hook Promise

آژانس تبلیغاتی: BBDO نیویورک

شرکت فیلمسازی: Smuggler

کشور: ایالات متحده آمریکا


مرضیه فروتن

www.bestadsontv.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود