• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

07/15 1398


ام بی ای نیوز:
شنبه ۲۷ جولای کمپین بازگشت به مدرسه جدید برند ASDA به نام جورج، محصول آژانس تبلیغاتی AMV BBDO راه اندازی شد. فیلم جدید، در راستای اجرای شعار «ساخته شده برای قوه تخیل آن ها»، با الهام از تخیلات جالب و خلاقانه کودکان و ضبط لحظات واقعی، متفکرانه، شاد و طنز آمیز بازی، مشتری را بار دیگر به روزهای کودکی و فعالیت در زمین بازی مدرسه می برد.


مسئولیت کارگردانی این فیلم ۳۰ ثانیه ای نهایی بر عهده «Traktor» بود و «Electric Theatre Collective»، متخصص در زمینه تولید جلوه های ویژه بصری، وظیفه هدایت و انیمیشن سازی بر اساس هیولا را انجام داد. در این فیلم می بینیم که یک گروه از بچه های مدرسه ای در قالب بازی قایم باشک یونیفرم های جورج خود را می پوشند، می دوند و در جایی پنهان می شوند تا این که هیولای تخیلی کودکان یکی از پسر ها را پیدا می کند.

در کمال شگفتی، این هیولا به یک دختر تبدیل می شود. دختر به محض یافتن یکی از پسر ها مسئولیت هیولا بودن را به او می سپارد و بازی همچنان ادامه پیدا می کند. در پایان ما می فهمیم که در حال تماشای فعالیت کودکان در زمین بازی و تحقق تخیلاتشان بوده ایم. جمله نهایی پیام کمپین را چنین حلاصه می کند: «لباس ها برای قدرت تخیلشان تولید شدند.»


شاخه: سایرین

مشتری: ASDA

آژانس تبلیغاتی: AMV BBDO، لندن

شرکت فیلمسازی: Stink / Traktor

کشور: انگلستان




مرضیه فروتن

www.bestadsontv.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود