• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/12 1397


veggies-defeat-hed-page-2019

ام بی ای نیوز: همان طور که هر پدر و مادری می داند، تشویق بچه ها به خوردن سبزیجات نبردی حماسی است. پس از التماس، درخواست و تهدید، رشوه تنها سلاح باقی مانده است اما این کمپین درخشان راه دیگری را نیز به پدر و مادرها نشان می دهد: آن را تبدیل به یک ماموریت قهرمانانه برای نجات جهان کنید.

کمپین فوق محصول آژانس تبلیغاتی adam&eveDDB به عنوان یک پروژه رایگان برای ITV و اقدام مبتکرانه "Veg Power"، فعالانه شامل این واقعیت می شود که بسیاری از کودکان سبزیجات را زمخت و زشت می دانند. همین حقیقت آن را به یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه تبدیل می کند.


در یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی 60 ثانیه ای، به کارگردانی "نینیان داف" از شرکت فیلمسازی "Pulse Films"، سبزیجات به عنوان تبهکاران یا جنایتکارانی به تصویر کشیده می شوند که در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. پس از بیرون آمدن سبزیجات از زمین با ظاهری شبیه به زامبی، آن ها از خورشید انرژی می گیرند و به وحشی گری ادامه می دهند (یک صحنه خاص که شامل حمله جوانه ها به داخل ماشین می شود، برای کابوس دیدن شما کافی است – حتی اگر شما در ابتدا صحنه های وحشت مشتعل را دوست داشته باشید.) بزرگسالان به سختی می توانند این گروه از زامبی ها را در خلیج نگه دارند، در نتیجه این مسئولیت بر عهده بچه ها است تا با خرد کردن و جویدن به شدت پر سر و صدا و فوری یک گوجه فرنگی گیلاسی از میان این شیطان ها عبور کنند که هر لحظه به بچه ها و دیگران چنگ می اندازند.


فیلم توسط فضای آنلاین، رسانه های اجتماعی، فضای باز، سینما و یک آگهی تبلیغاتی چاپی حمایت می شود که در مجله "Beano comic"، کنار موضوعات طراحی شده برای خروج از وضعیت عادی، به چشم خواهد خورد. ویدیو ها، بازی ها و آزمون ها با مضمون سبزیجات نیز بر روی سایت Beano.com گذاشته خواهند شد که یک سری ویدیو غذای جدید به نام "Crunch" را در بر می گیرند.

Adam&eveDDB همچنین یک"eat chart" را با هدف جایزه دادن به بچه ها و اعطای استیکر به آن ها به شرط مصرف سبزیجات را دیزاین کرد. با حمایت شرکت های تهیه کننده غذا (catering) نمودار ها و پوستر ها میان هزاران مدرسه در سرتاسر انگلستان توزیع شد.


دست اندرکاران

موسیقی: String & Tins، لندن

آژانس تبلیغاتی: adam&eveDDB

فیلمسازی: Pulse Films

خدمات پس از تولید: nineteentwenty

شرکت تدوینگر: Work Editorial

طراح تولید: تیم گیبسون

آهنگساز: میشال اسموراوینسکی، لوکاس لدزکی

نقاش: کن فان بیرز

ناظر جلوه های ویژه: لودو فلی

تهیه کننده آژانس: سالی پیچت

مدیر ارشد حلاقیت: ریچارد بریم

مدیر هنری: مارک لویس، مت فیچ

نویسنده: مت فیچ، مارک لویس

کارگردان: نینیان داف

تهیه کننده اجرایی: لوسی کلی، جیمز سورتون

تهیه کننده: الی فرای

مدیر فیلمبرداری: پاتریک ملور

تهیه کننده خدمات پس از تولید: دیوید کیگن

تدوینگر: مارک ادینوف

مدیر تولید: ریا هنیش اوکز




مترجم: مرضیه فروتن

www.shots.net


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود