ام بی ای نیوز: پیتزا بوستون برای عرضه پیتزا کریسمس جدید خود نخستین سرود کریسمس جهان با تم پیتزا را خلق می کند.
در راستای تبلیغ پیتزا کریسمس خود، پیتزا بوستون آگهی تبلیغاتی نساخت. مدیران و کارمندان آن یک سرود کریسمس به نام «نغمه پیتزا» و یک جعبه پیتزا آوازه خوان برای تحویل آن به مشتری را خلق کردند.
پیتزا کریسمس بوستون عشق به پنیر میان مشتریان را مد نظر قرار می دهد و بنابراین یکی از عناصر اصلی آن پنیر است.
به گفته آدریان فوکو، رئیس ارشد بازاریابی پیتزا بوستون، پیتزا کریسمس ترکیبی از عناصر کلاسیک کریسمس به شمار می رود. در نتیجه بهترین راه برای تبلیغ آن استفاده از سرود کریسمس، به عنوان یکی از عناصر ساختاری و کلاسیک این عید بزرگ است.
آژانس تبلیغاتی «John st.» کمپین تبلیغاتی فوق را راه اندازی کرد. آنگوس تاکر، مدیر ارشد خلاقیت آژانس در ادامه افزود که کریسمس برای مردم دغدغه های فراوانی را در پی دارد، پس چه خوب است که با اضافه کردن کمی هیجان به آن، به تبلیغ پیتزا کریسمس نیز بپردازیم.
پیتزا آوازه خوان در همه شعبه های پیتزا بوستون کانادا در دسترس خواهد بود و از ۱۳ نوامبر برای برخی مشتریان خوش شانس نیز فرستاده می شود.
مرضیه فروتن