ام بی ای نیوز: با بالا رفتن سن، بسیاری از ما از یاد می بریم که مثل دوران بچگی با چشمان باز و با دلی شاد به دنیا نگاه کنیم. برند اسباب بازی «Fisher-Price» با هدف کمک به بزرگسالان برای نگریستن به دنیا از نگاه بچه ها، به کمک بازیگر معروف جان گودمن، کمپینی را راه اندازی کرده است.
این کمپین با عنوان «بیایید بچه شویم»، یک نوع دعوت برند از بزرگسالان برای نگاه کردن به دنیا با صداقت، خوشبینی، شور و اشتیاق فراوان به حساب می آید. گودمن ما را به سرزمین عجایب Fisher-Price می برد. در این سرزمین اسباب بازی های کلاسیک مثل تلفن خندان قصه گو و سگ کلمه یاب زنده می شوند.
گودمن در قالب یک کشاورز از مجموعه کاراکتر های کلاسیک Fisher-Price در دنیای رنگارنگ اسباب بازی ها قدم می زند. دیگر آگهی های تبلیغاتی این کمپین ضمن تمرکز بر روی یک سری محصولات خاص، جادوی چشمان و احساسات یک بچه در حال بازی با یک اسباب بازی را به تصویر می کشند.
کمپین فوق، محصول آژانس تبلیغاتی Wieden+Kennedy، با یک کمپین تلویزیونی، تحت حمایت یک کمپین دیجیتال پربار در رسانه های اجتماعی و از طریق یک اینفلوئنسر مادر با استعداد در انگلستان راه اندازی شد. کمپین در حالی در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد که Fisher-Price از «بیایید بچه شویم» در جشن های تولد نود سالگی خود بهره می برد. این جشن ها شامل دنیای روابط عمومی، دیجیتال، خرده فروشی و رویداد های مختلف خواهند شد.
مرضیه فروتن