ام بی ای نیوز: آژانس خلاقیت SANTO کمپین «آن چه به اشتراک می گذاریم، از همه چیز قوی تر است» را به کارگردانی «پوچو منتاستی» راه اندازی کرد.
کریسمس امسال، تحت عنوان خلاقانه «آن چه به اشتراک می گذاریم از همه چیز قوی تر است»، کوکاکولا از نگاه بابا نوئل به کریسمس نگاه و ما را تشویق به کشف این موضوع می کند که در همه افراد خوبی و مهربانی پیدا می شود و نباید به تفاوت ها اندیشید. این کمپین کلی و یکپارچه همه مسائل مربوط به فصل تعطیلات، از آماده سازی های اولیه گرفته تا فرا رسیدن سال نو را در بر می گیرد.
ما همه عاشق بابا نوئل هستیم اما اگر از زاویه دیگری به او نگاه کنیم، بابا نوئل هم انسان است و البته جایز الخطا. او نیز ممکن است کارهای بدی از عبور از مرزهای کشف نشده گرفته تا شکستن درب ها و ورود ناخوانده به خانه ها را انجام دهد اما ما هرگز متوجه این ویژگی های بد او نمی شویم زیرا تصمیم می گیریم که خصوصیات خوب او را ببینیم. با راه اندازی این کمپین، کوکاکولا الهام بخش مردم برای تمرکز بر روی نقاط مثبت و مشترک بین افراد می شود. باید بر روی چیزهایی تمرکز کرد که ما را دور هم جمع می کنند و کمتر به موضوعاتی پرداخت که ما را از هم جدا می کنند.
کمپین فوق شامل یک آگهی بازرگانی تلویزیونی به نام «قبول کردن بابانوئل»، محصول شرکت فیلمسازی «Blue Films»، تحت کارگردانی «پوچو منتاستی» می شود.
مرضیه فروتن