ام بی ای نیوز: آژانس خلاقیت کانادایی واندر (Wunder) تصمیم گرفته است تا در تعطیلات کریسمس امسال با تبلیغات آرامش افراد را بر هم نزند و به آن ها اجازه دهد تا با خیال راحت از این روز ها لذت ببرند.
اعضای تیم آژانس یک کمپین کریسمس منحصر به فرد با عنوان «کریسمس سفید» را راه انداخته اند که در قالب آن با خرید بیلبورد های تبلیغاتی در نقاط مهم شهر، آن ها را از آگهی تبلیغاتی خالی می کنند. این کمپین بیلبورد های دیجیتال، ایستگاه های اتوبوس، روزنامه ها و رسانه های اجتماعی را در بر می گیرند.
به گفته مدیر خلاقیت آژانس، استفن فلین، واندر دو ماه پیش، از محل برگزاری کمپین مطمئن شد. با وجود سابقه آژانس در زمینه دیزاین و طراحی کمپین برای برند های مختلف، واندر کریسمس امسال تصمیم گرفت تا بر خلاف گذشته رفتار کند.
همراه کمپین فوق یک ویدئو عرضه شد که عملیات نصب پوستر های سفید با تم آهنگ «کریسمس های سفید» گروه موسیقی دریفترز (The Drifters) را نشان می داد. اگرچه این بیلبورد های خالی به تبلیغ هیچ محصولی نپرداختند اما یقینا نام واندر را بر سر زبان ها انداختند.
مرضیه فروتن