• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

09/14 1397

ام بی ای نیوز: 
کاربران چینی آیفن در مقایسه با کاربران هوآوی در این کشور، سطح تحصیلات پایین‌تر و درآمد کم‌تری دارند. 
نتیجه‌ی تحقیقی که توسط آژانس موب‌دیتا (MobData) انجام شده نشان می‌دهد کاربران آیفن در دسته‌ی افرادی قرار دارند که به «فقیران نامرئی» مشهورند و بیشتر زنان مجردی در سنین ۱۸ تا ۳۴ ساله‌اند که عمدتا بیش از دبیرستان درس نخوانده‌اند و درآمد کمی دارند. 
کاربران هوآوی اما اکثرا مردان متاهل سنین ۲۵ تا ۳۴ ساله‌ای هستند که مدرک دانشگاهی و درآمد خوبی دارند. 


بر اساس این تحقیق دارندگان هوآوی خانه و خودروی شخصی دارند و کاربران اپل ساکن خانه‌های اجاره‌ای هستند. 
هوآوی در چین رهبر بازار است و همراه شیائومی، اوپو (Oppo) و ویوو (Vivo) سهم مشترک بازارش به ۸۰درصد می‌رسد و در این میان اپل تنها ۹درصد سهم بازار را در چین دارد. بقیه‌ی سهم بازار را برندهای خرد دیگر دارند. 

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود