01/23
1399
ام بی ای نیوز: همه گیری ویروس کرونا و قرنطینه ناشی از آن می تواند برای پدر و مادر های شاغل و کودکانشان سخت باشد. به همین دلیل آیکیا یک بار دیگر به میدان آمده است تا افراد را از یک روز کسالت بار نجات دهد.
در راستای سرگرم نگه داشتن بچه ها، آیکیا با همکاری آژانس تبلیغاتی مک کین یک نسخه به موقع جدید از کاتالوگ این شرکت را منتشر کرده است. این به روز رسانی کاری کرده تا کاتالوگ تبلیغاتی با کارکردی دوگانه به کتاب کار برای بچه ها تبدیل شود.
قفسه های کتاب کالاکس آیکیا به شکل بازی دوز طراحی می شوند. دیگر صفحات از جمله صفحات رنگ آمیزی، بچه ها را تشویق به جستجوی کلیدها و مازهای آلن می کنند. این اقدام بچه ها را برای کشف مسیر درست برای رسیدن به فروشگاه آیکیا به چالش می کشند.
مرضیه فروتن