ام بی ای نیوز: در رویداد «World Premier Event»، که در یوکوهاما از آن فیلمبرداری و به طور مجازی در سرتاسر جهان پخش شد، هفته گذشته نیسان از یک لوگوی برند و هویت بصری جدید رونمایی کرد که نماد یک فصل تازه در تاریخچه فعالیت های این شرکت به حساب می آید.
از دیزاین مجدد مدرن و برجسته این برند، محصول آژانس تبلیغاتی TBWA ایالات متحده آمریکا، در وبسایت و ابزار های ارتباطی نیسان در همه جای دنیا رونمایی خواهد شد. این نماد تازه ابتدا به عنوان نشان و علامتی روشن بر روی خودرو برقی برتر کاملا جدید نیسان، نیسان آریا، ظاهر خواهد شد که در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه می گردد.
در قالب یک اقدام مشترک و در نتیجه سال ها تولید، این نماد جدید نخستین بار توسط تیم دیزاین نیسان به عنوان نشانی از رانندگی با نسل آتی خودرو، با همکاری «نیسان یونایتد» (یک واحد چند تخصصی و چند جانبه در TBWA با مسئولیت هدایت بازاریابی و ارتباطات نیسان در سطح بین المللی) و مشارکت واحد «Design by Disruption – DXD»، در مدت چند ماه یک سیستم هویت برند انعطاف پذیر با طیف گسترده را توسعه می دهند. هویت برند شامل برنامه هایی از هر دو نوع دو بعدی و سه بعدی برای کلیه ارتباطات، از جمله تبلیغات، پلتفرم های دیجیتال، وبسایت ها، نمایندگی ها و غیره می شود.
مرضیه فروتن