ام بی ای نیوز: آژانس AdOne به عنوان مشاور استراتژیک و برنامهریز پروژههای دیجیتال همکاری را از سال گذشته با برند رشد آغاز کرده است. این همکاری همچنان ادامه دارد و مخاطبان به زودی خبرهای تازهای را از آن میخوانند.
مهکامه مدرسی درباره پروژه دیجیتال برند رشد گفت: پروژه رشد در خصوص فعالیتهای دیجیتال این برند بود. فعالیتهای که باید با توجه به ماهیت برند و نیاز جامعه به یک کانسپ اصلی و در جهت پوشش فعالیتهای دیجیتالی رشد زیرچتر کانسپ اصلی صورت میگرفت
سال گذشته جامعه با نوسانهای بسیاری روبرو شد که سبد و قدرت خرید خانوارهای ایرانی را کمتر کردند. به موازات چنین اتفاقاتی ما در جامعهمان برندی را داشتیم که ویژگی آن نزدیککردن جامعههای کوچک و بزرگ به یکدیگر بود. چرا که باعث میشد، مخاطبان همچون گذشته برای درست کردن کیک یا پیتزا زمانهای با کیفیت زیادی را با خانواده سپری کنند. در نتیجه با در نظر گرفتن هر دو موضوع به کانسپ اصلی “دنیای شیرین”برای فعالیتهای دیجیتال برند رشد رسیدیم.
در این راستا مینی کمپینهای متفاوتی برنامهریزی و اجرا شد. از جمله بازگشت به مدرسه که در آن از مخاطبان خواسته شده بود دور هم جمع شوند و روز قبل از شروع مدارس با پختن کیک، دنیای خود و کودکشان را شیرین کنند. این کمپین با بازخورد قابل توجهی روبرو شد.
در همین راستا کمپینهای دیگری نیز اجرا شده است. برای مثال: یکی از کمپینها در روزهای آخر پاییز و به مناسبت شب یلدا اجرا شد. در این کمپین از مخاطبان خواستیم، روایت خود را از جمعهای خانوادگی مانند یلدا برایمان بگویند. چون آنها راوی زندگی خودشان هستند. در این کمپین قصههایی را از مخاطبین دریافت کردیم که نه تنها کام آدمها بلکه دلشان را هم شیرین میکرد.
در ادامه علیرغم چالشهای بیماری و موضوعات دیگر، همواره به تولید محتوای جذاب و امیدبخش به جهت ایجاد زمانهای با کیفیت کنار خانواده برای مخاطبان پرداختیم که با تعامل مثبت مخاطبان برخوردار شدیم.
mbanews.ir- نرگس فرجی