ام بی ای نیوز: همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری بسیاری از برندها اقدام به انتشار پست و استوری مناسبتی کردند. در این برخی از برندها علاوه بر تبریک روز درختکاری اقداماتی را در راستای حفظ محیط زیست و مسئولیت اجتماعی خود اجرایی کردند. یکی از این برندها دیجی کالا ست. دیجیکالا در نظر دارد تا با هدیه دادن ۲۰ هزار بسته بذری به کاربران، فرصتی برای یادآوری بهار و طبیعت در آستانه آغاز سال نو و بهانهای برای مشارکت و تجربه دست اول کاربران در زمینه درختکاری فراهم کند.
به گفته روابط عمومی دیجی کالا: در این بستههای بذری که به صورت تصادفی در بازهی زمانی ۱۵ تا ۲۲ اسفند در کارتنهای خرید کاربران قرار داده میشود یک بسته کوچک خاک، یک گلدان و بذر گل جعفری قرار دارد. ما در دیجیکالا امیدوار هستیم تا این طرح با استقبال تمام مشتریانی که در کنار خریدهای خود، این بستههای بذری را دریافت میکنند روبرو شود.
mbanews.ir- نرگس فرجی