ام بی ای نیوز: کمپین اخیرشهر فرش با تمرکزبر موضوع تضمین راحتی و آرامش خرید با محوریت تسهیل و ایجاد شرایط مناسب برای خرید نزد مشتری شکل گرفته است.
به گزارش خبرنگار "ام بی ای نیوز" مهدی قلخان مشاور مارکتینگ مجموعهی شهر فرش ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در این مجموعه سه عنصر مهم پیوسته مد نظر قراردارد که شامل تضمین قیمت،کیفیت و شرایط اقساط ویژه است.
این سه موضوع اصلی به عنوان محورهای مهم کمپین اخیر بودند که با توجه به نیازهایی که در این رابطه برای مشتری ایجاد میشد سعی شدهپاسخ مناسبی نیز طراحی و اجرا شود و هر یک از موضوعات را به یک فاکتور راحتی در خرید تبدیل کردیم؛ به عنوان نمونه موضوع تضمین قیمت که در این کمپین مطرح میشود و بیانگر این ادعا است که قیمت ارائه شده پایین ترین قیمت بازار است واگر مشتری توانست در مورد کالای مشابه در بازار قیمت پایین تری بیابد با ارائه ی فاکتور خسارت پرداخت میکنیم.
همچنین این مساله که کالایی پنج سال تضمین کیفیت داشته باشد.و سیستمی متنوع از پرداخت به شکل اقساطی در اختیار مشتری قرارداشته باشد و در نهایت برای مشتری این امکان را فراهم کردیم که براساس بودجه خود با تکیه بر همین سه فاکتور خرید اقساطی اش را با توجه به زمان بندی و میزان هزینه اش ،انتخابکرده و خرید داشته باشد.
وی در ادامه افزود: البته همهی کمپین های شهر فرش بر اساس ایجاد ذهنیت در مخاطب طراحی میشود که با آرامش خیال نسبت به پرداخت هزینه و کیفیت و ...در راستای خرید گام بردارد.
البته با توجه به اینکه مدتی از اکران کمپین گذشته بازخوردهایی خوبی از مخاطبان داشتیم وحس رضایتمندیکه یکی از اهداف مد نظر بوده به خوبی محقق شده است.
در مورد برنامه های آینده نیز با تاکید بر اصل اولویت حقوق مشتری و چاشنی صداقت در بیان موضوعات مطرح شده در کمپینها استراتژی تازه ای طراحی شده که به زودی اجرا میشود.
وی از بروز بحران کرونا به عنوان یکی از موانع رشد فروش یاد کرده و افزود: به دلیل اینکه اساساً تمایل برای خرید کالای فرش به شکل حضوری است و به دلیل شرایط خاص حاکم و محدودیت هاو تعطیلی هایاخیر فروش آنلاین چندان مورد استقبال مخاطبان نبودهکه بعد از برطرف شدن محدودیتها مجدد به روال عادی بازخواهد گشت.