ام بی ای نیوز: Aviva در راه گام برداشتن به سوی حفظ محیط زیست، از پوسترهای کاغذی شش لایه 100 درصد قابل بازیافت خود خارج از خانه پرده برداشته و تازه ترین کمپینش موسوم به «It takes Aviva» را با این هدف راه اندازی کرده است.
«It takes Aviva» در ماه آوریل راه اندازی شد و بزرگ ترین کمپین تبلیغاتی این غول امور مالی در پنج سال گذشته به شمار میرود. این سری آگهیهای تبلیغاتی، با درخشش بازیگر اسکاتلندی، شانا مک دونالد، محصول آژانس تبلیغاتی Adam & Eve/DDB به ما نشان میدهند که فعالیتهای برند فقط در بیمه خلاصه نشده و چیزی فراتر از آن است.
با همکاری شرکت رسانه ای «زنیت» و پلتفرم رسانه ای «Prodigious»، یک سری پوسترهای شش لایه 100 درصد قابل بازیافت با استفاده از جوهرهای محلول در آب و غیر سمی طراحی و چاپ میشوند.
پوسترها در تمام طول عمر خود حافظ محیط زیست خواهند بود. آژانسهای زیرمجموعه شرکت تبلیغاتی «Publicis Groupe»، به منظور کاهش اتلاف، جمع آوری و بازیافت پوسترها در پایان عمر، با صاحبان رسانه همکاری نزدیکی خواهند داشت.
با کاهش محدودیتهای ناشی از قرنطینه، توجه مخاطبان به سوی پوسترها در سطح محلی جذب شده و در خیابانهای پر رفت و آمد، مراکز خرده فروشی و مناطق مسکونی تعداد زیادی از پوسترهای تبلیغاتی نصب میگردند.
این خبر پس از آن منتشر شد که شرکت Aviva متعهد گردید تا سال 2040 به یک شرکت بدون تولید ذره ای دی اکسید کربن (Net Zero) تبدیل شود و تا سال 2030 در دایره فعالیتها و زنجیره منابع خود به این هدف دست یابد.
راج کومار، مدیر برند و شهرت در Aviva گفت: «حفظ محیط زیست جزئی اساسی از استراتژی Aviva و لازمه کار ما به عنوان یک کسب و کار موفق است. به همین دلیل بسیار هیجان انگیز خواهد بود اگر شما یکی از اولین برندها در دنیا باشید که تعهد داده از پوسترهای 100% قابل بازیافت در تبلیغات خارج از خانه خود استفاده کند. در Aviva، تا سال 2040 هدف این است که از همه داراییهای سهامداران و بیمه گذاران گرفته تا دفاتر ناظر بر فرایند تصمیم گیری، میزان تولید دی اکسید کربن به صفر برسد.
کلر پاسفیلد، رئیس بخش عملیات و فعال سازی تبلیغات خارج از خانه در مرکز رسانه ای «Publicis Media» در ادامه خاطرنشان کرد: «تبلیغات قابل بازیافت یک گام عظیم در مسیر تبلیغات خارج از خانه به شمار میروند زیرا ما در تلاش هستیم تا تاثیر صنعت خود بر روی محیط زیست را کاهش دهیم. ما بسیار خوشحالیم که با Aviva بر روی این پوسترهای 100% قابل بازیافت کار کرده ایم و امیدواریم که در آینده برندهای بیشتری در مسیر پیشرفت، به محیط زیست بیش از سایر موضوعات اهمیت و آن را پیش فرض قرار دهند.