ام بی ای نیوز: AdOneبه عنوان مشاور و برنامه ریز رسانه، برند زرماکارون را در کمپین « سرآشپز نوظهور» همراهی کرده است.
سمیمن ولیخانی از آژانس AdOneدرباره پروژه همکاری با زرماکارون گفت: شرکت زرماکارون چندی پیش با تمرکز بر محصولات خود بخصوص پاستا مسابقهی جالبی را تحت عنوان « سرآشپز نوظهور» در اینستاگرام اجرا کرد. برای این مسابقه ویدیویی با حضور چند کودک ساخته شد. در این ویدیو این کودکان با محصولات زرماکارون آشپزی میکردند. زرماکارون پس از انتشار این ویدیو از مخاطبان درخواست کرد، دست به کار شده و با محصولات زرماکارون آشپزی و از کار خود ویدیوی تهیه و برای برند ارسال کنند. از میان ویدیوهای ارسالی زرماکارون پس از داوری سه ویدیو را برگزیده و « سرآشپز نوظهور» را انتخاب کرد.
در این کمپین AdOneبرنامه ریزی و مدیریت اطلاع رسانی و نشر پیام، زرماکارون را برعهده داشت. کمپین مورد نظر در تعطیلات نوروز اجرا شد و زرماکارون قصد داشت با مخاطبانی که برای حفظ سلامتیشان در خانه ماندهاند ارتباط برقرار کند. همچنین برند در این کمپین کودکان را نیز به عنوان آشپز در نظر گرفته و از حضور آنها نیز در ویدیو استفاده کرده بود. برهمین اساس ما فعالیت ارتباطی را آغاز و از اینفلوئنسرهای که خودشان آشپز هستند و کودک دارند، برای انتشار پیام کمک گرفتیم. اینفلوئنسرهای که با حضور کودکان خود آشپزی و با تهیه ویدیو از مخاطبان جهت حضور در مسابقه دعوت میکردند. AdOneانتخاب و تهیه سناریو اینفلوئنسرها را نیز در این کمپین برعهده داشته است. سناریوها به شکلی طراحی شد که مخاطبان ارتباط بهتری با پیام برقرار کنند و پیام بارتبلیغاتی نداشته باشد. فعالیتهای ارتباطی کمپین در دو فاز اجرا شد. در فاز اول از مخاطبان جهت حضور در مسابقه دعوت شد و در فاز دوم ویدیوهای دریافتی مورد قضاوت مخاطبان پیج زرماکارون قرار گرفت. در فاز دوم مخاطبان نیز جهت نشر بیشتر پیام و ویدیوها وارد عمل شده و با برند همکاری کردند. در این کمپین رشد KPI و افزایش فالوئر قابل توجهای بدست آمد.