ام بی ای نیوز: آژانس ماگنولیا طی همکاری با پلتفرم جاب ویژن طراحی کمپین دیجیتال این کسب وکار را بر عهده گرفت. در این کمپین هدف معرفی مهمترین ویژگیهای جاب ویژن به مخاطبان بود.
هر وقت چیزی یا کسی سر جای خودش نباشد، با اجزا و ابزار دنیایی که در آن قرار گرفته بهدرستی ارتباط برقرار نمیکند و این عدم تناسب، دیر یا زود اثرات منفی خود را آشکار کرده و کارایی را پایین میآورد.
این واقعیت در فضای کسبوکار و در رابطهای که بین کار و نیروی کار وجود دارد نیز صدق میکند؛ بر همین اساس ماگنولیا در طراحی کمپین دیجیتال «جاب ویژن» به طرح این موضوع در قالب شعار و تصویر به گونهای پرداخت که ویژگی مهم این پلتفرم (تطابق حرفه و شغل) مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و افراد جویای کار به استفاده از پلتفرم جاب ویژن برای انتخاب شغل متناسب با مهارتها و علاقهمندیهای خود دعوت گردند.