• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/9 1400


ام بی ای نیوز:
در سال عجیب و غریب ۹۹ برخی  از برندها از گردونه بازار خارج و برخی دیگر توانستند خود را در بازار حفظ و جزو پرفروش‌ترین‌های حوزه خود شوند. طبق بررسی‌های شرکت پژوهش بازار رسانه امروز
  (emrc) بازار لبنیات نیز در سال ۹۹ افت و خیزهای بسیاری را پشت سر گذاشته و برخی از برندها توانسته‌اند از لحاظ فروش ریالی رتبه خوبی را کسب کنند.

براساس بررسی‌های صورت گرفته در پوشش جغرافیایی emrc یعنی ۲۴ شهر ایران ده برند برتر بازار لبنیات ایران از لحاظ فروش ریالی در سال ۹۹ به ترتیب:  میهن، کاله، پگاه، دامداران، پاک، دومینو، رامک، آلیس، شکلی و چوپان هستند. لازم به ذکر است، در این پژوهش، محصولات شیر، کره، پنیر، خامه، دوغ، بستنی و ماست مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

نکته مهم دیگری که در  این بررسی به آن توجه شده، اندازه بازار ریالی لبنیات است. طبق بررسی‌های انجام شده، اندازه بازار ریالی لبنیات در سال ۹۹ به میزان ۳۳  درصد افزایش داشته است. این افزایش در ماه‌های انتهایی سال ۹۹ بیشتر مشهود است.

در مجموع اطلاعات ارائه شده در این گزارش بخشی از اطلاعاتی‌ست که emrc در راستای مسئولیت اجتماعی خود ارائه کرده‌است. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc)  در تماس باشند.


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود