• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/12 1400


ام بی ای نیوز:
با شیوع کرونا استفاده از راه‌های عملکردگرا به پیش شرطی برای ثبات تبدیل شده است. برخی تبلیغ کنندگان با مشکل کمبود بودجه دست به گریبانند. متداول ترین معضل برای شرکت‌ها آن است که تصمیم بگیرند پس از سرمایه گذاری در کانال‌های داخلی، حالا دیگر بودجه بازاریابی خود را صرف انجام چه کاری کنند. کانال‌های
Affiliate بیشتر اوقات راه حل‌های مطلوبی را ارائه می‌دهند زیرا نتایج و عملکرد چنین فعالیت‌هایی قابل ارزیابی و پرداخت است. هنگامی که بودجه تبلیغاتی کم است، سرمایه گذاری بر روی یک کانال بازاریابی که به ازای هر معامله هزینه‌ای دریافت می‌کند، می‌تواند نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی موجود، امن ترین شرط بندی طی بحران فعلی به شمار رود.

با توجه به چالش‌های موجود در مسیر جذب مشتری، تبلیغ کنندگان کالا و خدمات در صددند تا با اتخاذ رویکرد‌های تجارت آنلاین، از وابستگی خود به روش‌های آفلاین بکاهند.


چرا شرکت‌های فعال در بخش بانکداری، خدمات مالی و بیمه باید گزینه Affiliate Marketing را انتخاب کنند؟

فناوری مالی «FinTech» بخش «بی اف سی آی» (بانکداری، خدمات مالی و بیمه) را به شدت متحول کرده است. از پرداخت‌ها گرفته تا اپلیکیشن‌های وام و بیمه، تقریبا همه خدمات بانکی با سرعت زیادی دیجیتالی می‌شوند. این خدمات و محصولات مرتبا به روز می‌‍شوند تا ضمن ارتقاء کیفیت تجربه کاربر، استفاده از خدمات مالی را برای مصرف کنندگان روز به روز راحت تر از قبل کنند. میزان استقبال از سیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال لحظه به لحظه افزایش می‌یابد.

به هر حال، به شیوع کووید-19، میزان اعتماد سرمایه گذاران به پایین ترین سطح خود در تمام دوران رسیده و این امر احتمالا باعث ایجاد اختلالات شدیدی در صنعت بانکداری در سرتاسر جهان می‌شود. اکنون بانک‌ها مجبورند از طریق هم اندیشی مجدد با دپارتمان‌ها و تیم‌های کاری زیر مجموعه خود به راهکار‌هایی برای حفظ دارایی و درآمد بالا دست یابند.

به منظور استفاده از فرصت دیجیتال رو به رشد موجود، برند‌های فعال در این صنعت، باید از استراتژی‌های نوآورانه در زمینه بازاریابی استفاده کنند تا بتوانند با هدف قرار دادن مشتریان مناسب، آمار فروش خود را افزایش دهند. کار بر روی یک استراتژی Affiliate Marketing می‌تواند با ارائه راه حل‌های مقرون به صرفه به کمک برند‌های حاضر در بخش خدمات مالی بیاید.

از آن جا که همه پیشنهاد‌ها حول محور پول می‌چرخد، ایجاد یک نیاز برای استفاده از این خدمات در میان مخاطبان هدف برای برند‌ها لازم و ضروری است. کلید ارتباط موثر برند، در حوزه بی اف اس آی، شفافیت در ارائه اطلاعات است. برای تامین این نیاز در عرصه بازاریابی، انتخاب Affiliate Marketing می‌تواند بسیار به سود فعالان این بخش باشد. امضای قرارداد همکاری با موسسات انتشاراتی مربوطه به عنوان Affiliate می‌تواند به تبلیغ کنندگان بی اف اس آی کمک کند تا در یک اکوسیستم مبتنی بر اعتماد برای انتقال پیام‌های اصلی برند، با مشتریان هدف خود تماس بگیرند.


Afiiliate با چه کسانی و در کجا؟

برای اجرای برنامه‌های Affiliate Marketing، برند‌های فعال در صنعت بی اف اس آی، آن دسته از موسسات انتشاراتی را می‌طلبند که هوشمندی لازم برای بررسی اطلاعات مربوطه را داشته باشند. با در دسترس بودن همه چیز، از تحویل مواد غذایی در منزل گرفته تا معاینه یا انجام آزمایشات در منزل، کاربران هم اکنون در مورد چنین نیاز‌هایی آگاهی بیشتری دارند. احتمال این که آن‌ها به جستجوی خدمات و معاملات آنلاین بپردازند، بسیار زیاد است. این یک تصمیم مناسب خواهد بود که به نوعی با مخاطبان هدف تماس بگیرید زیرا انجام این کار احتمالا نتایج سریع تر و تعامل مستقیم با کاربری که به دنبال استفاده از خدمات است، را در پی خواهد داشت.

این نه تنها یک گزینه اقتصادی خواهد بود بلکه به شرکت‌ها کمک می‌کند تا ضمن ایجاد شوق و انگیزه در دل موسسه انتشاراتی، مشتریانی را که به دنبال یک نوع خدمت خاص هستند را بیایند. با توجه به افزایش متوسط روزانه مدت زمان استفاده از اینترنت در دوران کرونا، می‌فهمیم که مردم همچنان در وبسایت‌ها و پورتال‌های مختلف درپی رفع نیاز‌های خود به طور آنلاین هستند. بنابراین، فرصتی برای برند‌های تجاری ایجاد شده تا بدون نیاز به محدود ماندن به بازار فعلی خود، میزان اطلاع درباره خدماتشان را در چند بخش به طور همزمان بالا ببرند.


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود