• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/17 1400


ام بی ای نیوز:
در زیر به برخی پلتفرم‌هایی اشاره شده که شرکت‌های فعال در بخش مالی می‌توانند برای جذب مشتریان جدید از آن‌ها استفاده کنند:

وبلاگ‌ها:

وبلاگ‎‌ها یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم‌ها برای فعالان بخش بی اف اس آی (بانکداری، خدمات مالی و بیمه) هستند. وبلاگ‎های آموزشی و ناشران محتوای تخصصی در حوزه خدمات بانکی، وام، کارت اعتباری بیش از بقیه رسانه‌ها، کاربر مراجعه کننده مرتبط دارند. مخاطبانشان را افرادی تشکیل می‌دهند که قبل از تصمیم گیری در مورد اقدامات مالی، نظر مشاوران حرفه‌ای در این زمینه را جویا می‌شوند. بلاگر‌ها همچنین می‌توانند کاربر را به سوی خدمات خاص ارائه داده شده توسط فعالان بی اف اس آی هدایت کنند. این نوع کمپین‌های بازاریابی در کنار تاثیرگذاری فراوان نتایج سریعی را نیز در پی دارند. از جمله وبسایت‌های موفق برای انجام چنین اقداماتی می‌توان به Cashoverflow.com و Goodreturns.in اشاره کرد.


وبسایت‌های خبری حاوی رهنمود‌هایی در رابطه با امور مالی شخصی: پورتال‌های خبری مختلف مثل CNBC TV دارای محتوای خاصی هستند که کاربران می‌توانند از آن‌ها برای مدیریت امور مالی شخصی، خرید بیمه نامه و غیره کمک بگیرند. این وبسایت‌ها به شدت به کار برند‌های فعال در بخش بی اف اس آی آمده و علاقمندان زیادی را به سوی خود جلب کرده اند.


وبسایت‌های مقایسه ای: وبسایت‌های مقایسه‌ای قابل توجه بسیاری از مشتریانی هستند که به قیاس بین پیشنهاد‌های مطرح شده و انتخاب به صرفه ترین و مناسب ترین گزینه علاقه زیادی دارند. آن دسته از برند‌هایی که با خدمات مالی مثل بانکداری شخصی، بیمه نامه و کارت‌های اعتباری سر و کار دارند می‌توانند از این وبسایت‌ها برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه استفاده کنند.


تبلیغات و بازاریابی مفهومی (Contextual advertising): تبلیغات مفهومی یک مدل بازاریابی است که affiliateها یا ناشران می‌توانند بر مبنای علایق خاص مصرف کنندگان آن‌ها را هدف قرار دهند. این پلتفرم‌ها گروه خاصی از مخاطبان را هدف قرار می‌دهند و با مرور رفتارشان در گذشته به علایق آن‌ها پی می‌برند. این ویژگی آن‌ها را به موثرترین پلتفرم‌ها برای برند‌های فعال در عرصه بی اف اس آی تبدیل کرده است. شرکت‌ها همچنین می‌توانند محصولات خود را در قالب محتوای تخصصی با مخاطب خاص ارائه دهند.


خبرنامه‌‌های ایمیلی: برند‌ها می‌توانند اطلاعات مربوطه را از طریق خبرنامه‌های مختلف برای مشتریان فعلی و بالقوه خود ارسال کنند. اطلاعات تکمیلی درباره جدید ترین پیشنهاد‌ها و تازه ترین به روز رسانی‌ها در خصوص محصولات و اطلاعات مفید درباره خدمات را می‌شود در قالب این خبرنامه‌ها برای افراد ایمیل کرد.


یک حرکت برد-برد برای برند‌ها و affiliate‌ها

با استفاده بهینه از حضور دیجیتال رو به رشد مصرف کنندگان، مشارکت‌ affiliate می‌تواند یکی از مقرون به صرفه ترین روش‌ها برای جذب کاربران و مشتریان به شمار رود. تراکنش‌های آنلاین سریع و تایید شده به برند‌های حاضر در بخش بی اف اس آی کمک می‌کند تا در مقایسه با دیگر روش‌های معمول بازاریابی، از این طریق کنترل بیشتری بر روی کسب و کار خود داشته باشند. علاوه بر این، در روند برگزاری کمپین‌های بازاریابی affiliate نسبت به دیگر انواع کمپین‌های تجارت الکترونیک، فرصت‌های بیشتری برای ناشران و وبسایت‌ها فراهم می‌آید تا موفق به کسب پورسانت‌های بزرگ شوند. به ازای هر نفر مشتری جدید، ناشر فرصتی به دست می‌آورد تا با بالا رقتن تعداد پورسانت‌ها، کارمزد نیز بگیرد. اکثر موسسات مالی این نوع کارمزد را به وبلاگ نویسان پیشنهاد می‌دهند.


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود