• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/12 1400


ام بی ای نیوز:
شرکت انرژی در کمپینی به معرفی کولرهای سلولزی خود که امکان تعویض هوای محیط را دارند پرداخته است. شرکت "انرژی " از سال 1348 در حوزه­ی تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی با تکیه بر اصل کیفیت فعالیت می‌کند، «حمیدرضا حلاج مدیر بازاریابی» این مجموعه در گفتگویی با "ام بی ای نیوز" ،تصریح کرد؛ کمپین اخیر این شرکت که در فضای محیطی و شبکه­های اجتماعی و ...اکران شده با شعار "هواتو عوض کن"در مورد تولید کولرهای سلولزی است.


"محصولی سرمایشی با مزیت تعویض هوا"

در واقع این کولرها به خاطر کاربرد تکنولوژی خاصی که دارند، با فشار مثبتی که ایجاد می­کنند، هوای بیرون را وارد محیط کرده و هوای داخل را از محیط خارج می­کنند.که این ویژگی تاثیر مهمی در جابجایی و تعویض هوا، همچنین رفع آلودگی­های میکروبی و ویرووسی که اینروزها دغدغه بسیاری از شهروندان بوده، داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تولید این محصولات تحولی بزرگ در تولیدات کولرهایمعمولی ایجاد کرده افزود: در کمپین سعی شده با توجه به عدم شناختی که مصرف کننده نسبت به این محصول دارد مزایای آن به شکل ملموس بیان شود که به عنوان نمونه می­توان به کاربرد" پد سلولزی "در آن اشاره کرد که به خاطر متریال خاص و ضخامت یکنواخت توزیع آب نیز نوعی یکنواختی ایجاد می­کند، که این مزیت باعث شده در طول دروه مصرف حدود 30 درصد خنکی بیشتری ایجاد شده و هوای محیط به شکل کاملاً یکنواخت تعدیل و خنک شود.

پدهای بکار رفته در این محصول 3 تا 5 سال نیاز به تعویض ندارند، همچنین دستگاه بخاطر مجهز بودن به سیستم ریموت کنترل و ترموستات به محض رسیدن به دمای مطلوب خاموش شده و صرفه جویی در مصرف انرژی به همراه دارد .


"تمرکزبراستراتژی توسعه برند"

مدیر بازاریابی شرکت انرژی از برنامه­ی استراتژیک توسعه برند در ادامه مسیر فعالیت این مجموعه خبرداده و افزود: توسعه مدیریت برند برپایه­ی تحقیقات علمی و همچنین تحقیقات بازار در اتاق فکر مجموعه انجام می­شود .به این صورت که با استفاده از مدلهای بازاریابی متداول در شرکت­های بزرگ دنیا و تطبیق آن با شرایط و امکانات موجودسعی شده تصمیمات مهم اخذ و اجرایی شوند.


در حوزه­های نظیر سیستم­ها فروش : خرید اقساطی برای مصرف کنندگان میسر شده که بدون ضامن و در دوره ده ماهه توسط مشتریپرداخت انجام می­شود .


فروش آنلاین: یکی دیگر از وجوهاستراتژی برند است که با توجه به تغییر رفتار مصرف کننده به سمت خریدهای آنلاین حضور در شبکه ­های اجتماعی و فضای مجازی فرصت ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطبان و فروش آنلاین محصولات را فراهم کرده است. همچنین حضور فیزیکی در ویترین فروشگاه­ها و تبلیغات در نشریات تخصصی صنعت و در فضای محیطی در تهران و اصفهان و برخی شهرهای دیگردر راستای اهداف مد نظر بوده است.


دریافت و تحلیل بازخوردها: بخش دیگری است که در مدت اکران کمپین شاهد افزایش درخواست خرید این نوع کولرها بودیم با توجه به این موضوع که اساساً مصرف کننده اطلاع چندانی از مزیت­های کاربردی آن نداشته و در کمپین کهبا تمرکز بر فصل گرما طراحی شده بود ، این موضوعات اطلاع رسانی شد.


محصولات جانبی و پاسخ به نیاز مشتری: از جمله دیگر اقداماتی که در مجموعه مد نظر قرار گرفته است تولید پایه‌­های مخصوص کولر است که همواره دغدغه مشتری بوده و برای سایر برندها نیز قابل استفاده است و این محصول امکان بسته بندی و حمل در جعبه را دارد که در محل مونتاژ شده و بر اساس سایز کولر تنظیم و نصب می­شود.


mbanews.ir-مریم غضنفری
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود