• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

10/7 1400

ام بی ای نیوز: 
یک خرده فروش لوازم الکترونیکی در منطقه اسکاندیناوی به نام "Elkjøp" یکی دیگر از طرفداران آگهی های تبلیغاتی جاه طلبانه به مناسبت کریسمس در سال جاری میلادی است که با یک آگهی تبلیغاتی سینمایی ممکن است اشکتان را در بیاورد.
این فیلم چهار دقیقه ای داستان دختربچه ای است که در کریسمس به دیدار یکی از اقوام بزرگ تر از خود می رود. ابتدا فاصله و تفاوت بین آن دو به نظر زیاد می رسد اما چندی بعد به واسطه عشق به پرواز با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. حین بازی با هواپیمای بدون سرنشین خود، دختر بچه یک هواپیمای قدیمی پنهان در انبار را پیدا می کند. 
داستان سپس گذشته را روایت می کند که در آن شخصیت مقابل دختربچه مرد جوان خلبانی است که عاشق می شود و در ادامه یک اتفاق وحشتناک برای او اتفاق می افتد. این مرحله کمی ما را به یاد فیلم "بیمار انگلیسی" می اندازد. هواپیمای بدون سرنشین دختر بچه نیز سقوط می کند اما داستان با دادن هدیه ای مخصوص به او در صبح روز کریسمس پایان می یابد. در حالی که برخی افراد ممکن است در جشن کریسمس تمایل به تماشای آگهی های تبلیغاتی شاد تر داشته باشند، طرفداران درام های غم انگیز منطقه اسکاندیناوی احتمالا عاشق آن خواهند شد.

شعار فیلم "Give More" و هدف از ساخت و نمایش آن تاکید بر روی این موضوع است که هدایایی که پشتشان فکر و اندیشه خاصی است نسبت به هدایای معمولی ارزش بیشتری دارند (پیام آن کمی شبیه به جان لوئیس در سال جاری میلادی است اما این مورد خاص احتمالا نقش تحریک کنندگی بیشتری در مقایسه با آن دارد.) به گفته ادی هرناندز، مدیر بازاریابی Nordic (کشور های واقع در شمال اروپا، منطقه اسکاندیناوی و حاشیه اقیانوس اطلس) در Elkjøp Nordic، این فیلم در راستای الهام بخشیدن به مشتریان برای دادن هدیه های با معنی و فکر کردن هنگام خرید یک هدیه تولید شد. به این ترتیب ارزش هدیه ها بالا می رود. هنگام خرید هدایای شخصی، پس زمینه و فکر پشت آن از خود محصول نیز مهم تر است.
آژانس تبلیغاتی "Nord DDB" با همکاری شرکت فیلمسازی "Bleck" و به کارگردانی "رون میلتون" این فیلم را ساخت که فیلمبرداری آن در لیتوانی و آفریقای جنوبی صورت گرفته است. آگهی تبلیغاتی فوق در نروژ، سوئد، دانمارک و فنلاند پخش می شود.

دست اندرکاران
مشتری: Elkjøp
آژانس تبلیغاتی: Nord DDB
رئیس بازاریابی Nordic: ادی هرناندز
مدیر ارشد برند: اشلید ایندرسووده
مدیر هنری: کریستوفر گولارد لیندگرن
نویسنده: هانا استنوال
مدیر اصلی خلاقیت: آندریاس دالکوست
رهبر خلاقیت: فردریک سیمونسون
برنامه ریز: الیاس بتانیکیس
برنامه ریز ارتباطات: جسپر اندرسون
مدیر امور مشتریان: لنا گالون
تهیه کننده اجرایی: ماتیاس اینگوه
تهیه کننده: لارس نوردنسون
تهیه کنند آژانس: نیلز لیونگرن
رئیس کسب و کار: جنز ولین
رئیس امور مشتریان: هانا ترنستروم
شرکت فیلمسازی: Bleck
کارگردان: رون میلتون
عکاس: پل میرز
هنر نهایی: پاتریک امت، ماری پرسن
موسیقی: جوناس لارسن
جلوه های ویژه: The Gentlemen Broncos، مایکل بول، کیم فرسلینگ
آنلاین: رابرت اسککار، جاکوب اندرسون
صدا: کوین کوچ
ضبط صدا و صدا گذاری: RedPipe
بازیگران: ترنس هاردیمن، جنا آپتون، آنیل متوتی



مترجم: مرضیه فروتن
www.adage.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود