• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/23 1400


ام بی ای نیوز:
گزارش پیش رو، گزیده‌های از آمار و داده های دیجی‌کالا در سال 1399 است که با همکاری دپارتمان‌های تجربه مشتری، تکنولوژی، بازاریابی، عملیات، بازرگانی، توسعه کس بوکار و منابع انسانی جمع‌آوری شده است. این دومین گزارش سالانه دیجی‌کالاست که به صورت عمومی منتشر می‌شود و می‌کوشد به پرسشهای زیر پاسخ دهد
:

وضعیت تجارت الکترونیک در کشور چگونه است و دیجیکالا چه جایگاهی دارد؟

کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال 99 خرید کرده‌اند؟

استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال 99 چگونه بوده است؟

دیجیکالا در بخشهای خرده فروشی و مارکت پِلیس (بازارگاه) چه عملکردی داشته است؟

دیجیکالا چطور با تکیه بر فناوری به بهبود تجربه مشتریان و فروشندگان کمک کرده است؟

دیجی کالا در سال ۹۹ چگونه با چالش کرونا روبرو شد؟ و در حوزه مسئولیت اجتماعی چه اقداماتی داشت؟

سهم قابل توجه گروه دیجیکالا از تجارت الکترونیک کشور، گستردگی فروش، تنوع بیش از ۴٫۵ میلیون کالا، مشارکت بیش از 150 هزار کسب وکار ایرانی و همچنین بیش از ۳۰ میلیون بازدیدکننده ماهانه از و بسایت و اپلیکیشن دیجیکالا باعث می‌شود که این گزارش گزیده گویایی از وضعیت تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال کشور باشد. دیجیکالا پلتفرمی ایرانی در زمینه خرید و فروش آنلاین است که خدمات خود را در اختیار همه مردم ایران از سراسر کشور قرار می‌دهد؛ از شهرهای بزرگ تا دورافتاده‌ترین روستاها، از هرکسی که برای خرید آنلاین، کالایی را جستجو می‌کند تا هر فروشنده بالقوه‌های که کالایی برای عرضه دارد. گزار شهایی از این دست، به مخاطبان ما امکان رصد شفا فتر و دقی قتر خدمات دیج یکالا را م یدهد، وضعیت بازار آنلاین کشور را از دریچه بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور شرح می‌دهد.

در ادامه گزارش کامل سال 99 دیجی کالا را مشاهده کنید.


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود