05/2
1400
ام بی ای نیوز: به مناسبت اکران فیلم «هرج و مرج فضایی- یک میراث جدید»، شرکت فیلمسازی «برادران وارنر» با همکاری آژانس خلاقیت «We Are Social» در فرانسه مشغول تبدیل بیلبورد به تور بسکتبال واقعی در خیابانها و خارج از سینماهاست.
پوستر فیلم با نمایش لوگوی کارتون «Looney Toons» و تصویری از لبرون جیمز (بسکتبالیست سابق)، بیلبورد را به یک زمین بسکتبال واقعی تبدیل میکند که در سطح شهر و خارج از ورزشگاه قرار دارد.
این کمپین تبلیغاتی جدید، محصول آژانس خلاقیت جهانی با هدایت اجتماع «We Are Social»، مشارکت شرکت تبلیغاتی «JCDecaux»، آژانس تبلیغاتی «Blue» و آژانس مدیریتی «TalentGroup» برگزار شد.
فیلم سینمایی «هرج و مرج فضایی – یک میراث جدید» از 12 ژوئیه در فرانسه اکران میگردد.