• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

07/3 1400


ام بی ای نیوز:
چیزی تا آغاز سال نو تحصیلی نمانده و همیشه هستند دانش آموزانی که شیرینی داشتن یک دفتر نو، کیف جدید یا مدادی با کیفیت را نمی‌چشند؛ دانش آموزانی که در روزهای کرونا از آموزش آنلاین بی‌بهره هستند. راهکار دیجی‌کالا برای کمک به این شرایط، تجمیع تمام نیازهای مؤسسات خیریه در یک بستر به نام دیجی‌کالا مهر است. مؤسسه مردم نهاد مهر گیتی یکی از این مؤسسات است که در کمپین کیف مهربانی دیجیتال، اقلام مورد نیاز دانش آموزان را در بستر دیجی‌کالا مهر معرفی کرده است. این کمپین، بخشی از جشنواره بزرگ بازگشت به مدرسه دیجی‌کالاست و در حوزه مسؤولیت اجتماعی این جشنواره فعالیت می‌کند.

کمپین کیف مهربانی دیجیتال با همکاری دیجی‌کالا مهر و مؤسسه مهر گیتی

در آستانه آغاز سال نو تحصیلی، دیجی‌کالا در بستر سرویس جدید خود با نام دیجی‌ کالامهر امکان خرید لوازم مورد نیاز دانش آموزان را از مؤسسه مردم نهاد مهر گیتی فراهم کرده است.

کمپین «کیف مهربانی دیجیتال» نام طرحی نیکوکارانه است که پیش از شیوع ویروس کرونا با نام «کیف مهربانی»  از سوی مؤسسه مهر گیتی که در زمینه ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی و کاهش نابرابری‌ها  فعالیت می‌کند برای دعوت از مردم و خیرین به منظور تأمین مایحتاج مورد نیاز مدرسه برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار  اجرا می‌شد. حالا با وجود کرونا و ضرورت آموزش آنلاین، این طرح در سبد ارزش خود، تبلت را نیز به عنوان کالای دیجیتال و مورد نیاز برای آموزش‌های غیر حضوری مدارس در روزهای کرونا اضافه کرده است. در این طرح، تأمین و ارسال تبلت به این دانش آموزان نیز در کنار تأمین و ارسال کیف، لوازم تحریر و دیگر اقلام مورد نیاز انجام می‌شود.


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود