11/20
1400
شرکت باراکا با همراهی آژانس تبلیغاتی ادوان، قرارداد 5سالهای را با سازمان صداوسیما منعقد کرد. قرارداد 5ساله پیشنهاد جدیدی است که از طرف سازمان صداوسیما به برندهای فعال در بازار ارائه میشود. حضور یک آژانس کاربلد و متخصص در بستن این قرارداد، به برندها کمک بسزایی خواهد کرد.
مریم احمدوند، مدیر مارکتینگ شرکت باراکا، دربارۀ انعقاد قرارداد 5ساله با سازمان صداوسیما گفت: «تبلیغات تلویزیونی با وجود رسانههای جدید همچنان اثربخش است و نمیتوان منکر قدرت آن شد. تبلیغات تلویزیونی به برندهایی مانند باراکا که به بلوغ رسیدهاند و زیرساختهای مناسبی جهت عرضۀ کالا دارند و آگاهی مخاطبان دربارۀ آنها زیاد است کمک خواهد کرد تا نامشان را در ذهن مخاطبان یادآور شوند و دوباره ارتباط نزدیکی با مصرفکنندگان برقرار کنند. بر همین اساس، باراکا نیز تصمیم گرفت فعالیتهای جدیدی را در تلویزیون آغاز، و از اثربخشی تبلیغات در این رسانه استفاده کند.»
احمدوند افزود: «انعقاد قرارداد 5ساله با سازمان صداوسیما به برندها کمک خواهد کرد که ارتباط طولانیمدتی را با مخاطبان خود تعریف کرده و نامشان را در ذهن مصرفکنندگان یادآور شوند. البته پیشنهاد این قرارداد فرصت مناسبی برای برندها جهت حضور در رسانه فراهم کرده و با توجه به تخفیفات درنظرگرفتهشده، به نظرم یک ارتباط برد-برد میان برندها و سازمان صداوسیما شکل خواهد گرفت.
باراکا درزمینۀ ارائۀ محصولات توسعههایی داشته و از سال آینده نیز محصولات جدیدی را وارد بازار خواهد کرد. علاوهبراین، باراکا سبد محصولی کاملی دارد و توانمندی این را دارد که درزمینۀ تغییر فرهنگ مصرف شکلات، با ارائۀ محصولات جدید در ایران، اقدامات قابل توجهی را اجرایی کند. در همین راستا، برای ارسال پیام به مخاطبان، به رسانۀ قدرتمندی نیاز داریم که تلویزیون در این زمینه کمک خواهد کرد. »
احمدوند دربارۀ همکاری با ادوان و نقش این آژانس در انعقاد قرارداد 5ساله با سازمان صداوسیما گفت: «همکاری باراکا و ادوان به دو سال قبل بازمیگردد. پیگیری امور، خلاقیت و ارائۀ خدمات خوب از طرف ادوان باعث شد که ما همکاری بلندمدتی را با این آژانس تعریف کنیم. چنین روند همکاریای اعتماد ما را جلب کرد و باعث شد برای انعقاد قرارداد با سازمان صداوسیما، از همکاری ادوان استفاده کنیم.»
احمدوند در پایان گفت: «ورود به قراردادهای 5ساله برای برندهایی که بستر مناسبی جهت تولید و توزیع محصولات دارند مناسب است و مطمئناً اثربخشی بسیاری برای آنها خواهد داشت. اما اگر برند بدون بسترسازی نسبت به انعقاد چنین قراردادی اقدام کند، تأثیرات منفی برای آن به همراه خواهد داشت؛ بنابراین، بهتر است که برندها پس از بسترسازی مناسب نسبت به انعقاد چنین قراردادهایی اقدام کنند.»
لازم به ذکر است: آژانس 1001برندینگ در مرحله ساخت آگهیهای تبلیغاتی و خلاقیت برند باراکا را همراهی کرده است.
مریم احمدوند، مدیر مارکتینگ شرکت باراکا، دربارۀ انعقاد قرارداد 5ساله با سازمان صداوسیما گفت: «تبلیغات تلویزیونی با وجود رسانههای جدید همچنان اثربخش است و نمیتوان منکر قدرت آن شد. تبلیغات تلویزیونی به برندهایی مانند باراکا که به بلوغ رسیدهاند و زیرساختهای مناسبی جهت عرضۀ کالا دارند و آگاهی مخاطبان دربارۀ آنها زیاد است کمک خواهد کرد تا نامشان را در ذهن مخاطبان یادآور شوند و دوباره ارتباط نزدیکی با مصرفکنندگان برقرار کنند. بر همین اساس، باراکا نیز تصمیم گرفت فعالیتهای جدیدی را در تلویزیون آغاز، و از اثربخشی تبلیغات در این رسانه استفاده کند.»
احمدوند افزود: «انعقاد قرارداد 5ساله با سازمان صداوسیما به برندها کمک خواهد کرد که ارتباط طولانیمدتی را با مخاطبان خود تعریف کرده و نامشان را در ذهن مصرفکنندگان یادآور شوند. البته پیشنهاد این قرارداد فرصت مناسبی برای برندها جهت حضور در رسانه فراهم کرده و با توجه به تخفیفات درنظرگرفتهشده، به نظرم یک ارتباط برد-برد میان برندها و سازمان صداوسیما شکل خواهد گرفت.
باراکا درزمینۀ ارائۀ محصولات توسعههایی داشته و از سال آینده نیز محصولات جدیدی را وارد بازار خواهد کرد. علاوهبراین، باراکا سبد محصولی کاملی دارد و توانمندی این را دارد که درزمینۀ تغییر فرهنگ مصرف شکلات، با ارائۀ محصولات جدید در ایران، اقدامات قابل توجهی را اجرایی کند. در همین راستا، برای ارسال پیام به مخاطبان، به رسانۀ قدرتمندی نیاز داریم که تلویزیون در این زمینه کمک خواهد کرد. »
احمدوند دربارۀ همکاری با ادوان و نقش این آژانس در انعقاد قرارداد 5ساله با سازمان صداوسیما گفت: «همکاری باراکا و ادوان به دو سال قبل بازمیگردد. پیگیری امور، خلاقیت و ارائۀ خدمات خوب از طرف ادوان باعث شد که ما همکاری بلندمدتی را با این آژانس تعریف کنیم. چنین روند همکاریای اعتماد ما را جلب کرد و باعث شد برای انعقاد قرارداد با سازمان صداوسیما، از همکاری ادوان استفاده کنیم.»
احمدوند در پایان گفت: «ورود به قراردادهای 5ساله برای برندهایی که بستر مناسبی جهت تولید و توزیع محصولات دارند مناسب است و مطمئناً اثربخشی بسیاری برای آنها خواهد داشت. اما اگر برند بدون بسترسازی نسبت به انعقاد چنین قراردادی اقدام کند، تأثیرات منفی برای آن به همراه خواهد داشت؛ بنابراین، بهتر است که برندها پس از بسترسازی مناسب نسبت به انعقاد چنین قراردادهایی اقدام کنند.»
لازم به ذکر است: آژانس 1001برندینگ در مرحله ساخت آگهیهای تبلیغاتی و خلاقیت برند باراکا را همراهی کرده است.