12/1
1400
برند سس مایونز «Hellmann’s» امسال به دنیای تبلیغات Super Bowl بازگشته و این بار مدافع خط افسانه ای و مربی حرفه ای NFL، جرود مایو، با همکاری این برند تلاش میکند تا همچنان به آگاهی رسانی درباره موضوعات مهم مثل تولید ضایعات مواد غذایی ادامه دهد. Hellmann’s در کنار جرود مایو در راستای آموزش و انگیزه دادن به مردم برای طعم دادن به مواد غذایی و نه هدر دادن آنها، یک تیم مقابله با ضایعات مواد غذایی موسوم به «MAYO x MAYO» را تاسیس میکند. در ادامه، یک سری مهامانان شاخص و بزرگ به طور غیر منتظره ای به او خواهند پیوست که در این میان میتوان به کمدین معروف، پیت دیویدسون، مادرش و دیگر کارمندان بخش ضایعات غذایی اشاره کرد که ضمن آموزش به مصرف کنندگان، آنها را تشویق به پیوستن به Hellmann’s در مسیر انجام این ماموریت خواهد نمود.
منبع: www.bestadsontv.com