برند خمیر دندان Colgate یک کمپین تبلیغاتی در هنگ کنگ را برگزار کرده تا استانداردهای زیبایی سنتی و کلیشههای غیر واقعی را به چالش بکشد.
این کمپین تبلیغاتی که «#SmileOutLoud» نام دارد و توسط آژانس تبلیغاتی «Red Fuse» راه اندازی شده، از یک اینفلوئنسر دورگه تایلندی-آفریقایی، «سوزی وادی» و ملکه زیبایی، «آن اسکات کمیس»، استفاده کرده تا ایده دندانهای به اصطلاح کامل و بی عیب و نقص را از ذهنها پاک کند.
در این راستا، هر دو نفر بدون هر نوع عذرخواهی و احساس شرمندگی بزرگ ترین و درخشان ترین لبخندشان را تقدیم به همه بینندگان میکنند.
برند Colgate امیدوار است که این کمپین تبلیغاتی بتواند از طریق ایجاد جوی مثبت برای حرف زدن در مورد موضوعات ناگفته با تابو، تنوع در زمینه استانداردهای زیبایی را در سرتاسر منطقه آسیا ایجاد کند
به گفته «لیندون مورانت»، مدیر بازاریابی در Colgate، این اولین بار است که یک برند فعال در عرصه مراقبت از دهان و دندان، با راه اندازی کمپینی تبلیغاتی سطحی عمیق تر ار اعتماد به نفس را به بیننده القا میکند و در عین حال به موضوع زیبایی نیز پرداخته است.
به اعتقاد لیندون مورانت، زیبایی دهان و دندان فقط در کمال و بی عیب و نقص بودن آنها خلاصه نمیشود، بلکه در قالب این کمپین تبلیغاتی این پیام را به بیینده منتقل میکند که با هر نوع دهان و دندانی که دارید باید لبخند بزنید و با صدای بلند بخندید. هیچ چیز فرح بخش تر از این نیست که خود واقعی اتان را با بزرگ ترین و رها ترین لبخند و خنده رها کنید.
www.thedrum.com