میزان فروش قهوه «نسکافه» هر سال در طول ماه مبارک رمضان در مصر و منطقه خاورمیانه کاهش مییابد زیرا مصرف کنندگان حدود 11 تا 12 ساعت در طول روز را روزه گرفته و در نهایت با نوشیدنیهای سنتی افطار میکنند. میزان فروش قهوه «نسکافه» در ماه رمضان چالشی مضاعف خواهد بود زیرا فاصله بین افطار تا سحر فقط 4 تا 5 ساعت خواهد بود. این امر منجر به کاهش روزافزون مصرف قهوه میشود، به ویژه «نسکافه» که در این رده پیشتاز بازار است.
ایده خلاقانه این کمپین تبلیغاتی با یک دیدگاه انسانی شروع شد: خوش طعم ترین قهوه در هنگام صبح در طول ماه رمضان به میوه ممنوعه تبدیل خواهد شد. این تنها دغدغه ای است که در ذهن همه افراد چه در حال رفت و آمد، چه در حال کار، چه در حال مطالعه یا چه در حال بازی میگذرد. افراد با خود فکر میکنند که بیش از 12 ساعت در طول روز چیزی را میخواهند که نمیتوانند داشته باشند و آن یک فنجان قهوه «نسکافه» است. در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان، موضوع اوج میگیرد و فقط یک چیز به ذهن انسان میرسد که عید فطر چه روزی است؟
این سری فیلمهای لذت بخش ترین حس تهیه و نوشیدن یک فنجان قهوه «نسکافه» داغ را ذره به ذره به نمایش میگذارد. با این حال، نکته شگفت انگیز این است که در واقع هیچ نسکافه ای وجود ندارد. «نسکافه» با رویکردی مبتنی بر دیدگاه مشتریان دل و روح مخاطبان را میرباید زیرا ولع جنون آمیز آنها نسبت به یک فنجان قهوه «نسکافه» دست نیافتنی را در طول ساعات روزه به نمایش خواهد گذاشت.
این کمپین تبلیغاتی حرفه ای تحت عنوان «فنجان دست نیافتنی قهوه» در ماه آوریل سال 2022 میلادی در مصر و امارات متحده عربی منتشر شد. کمپین تبلیغاتی فوق در نهایت به سفارش برندهای «نستله» و «نسکافه» توسط اژانسهای تبلیغاتی «McCann» و «FP7» ایجاد گردید.
برای دیدن این ویدیو روی اینجا کلیک کنید
www.adsoftheworld.com