قسمت جلویی خودروی جیپیکی از متمایزترین نمادها در صنعت خودرو است که بلافاصله توسط افراد ماجراجو از سراسر جهان شناخته میشود. با الهام از این نماد ساده که از دو دایره و هفت خط (OIIIIIIIO) تشکیل شده است، برند جیپ و Publicis Groupe خاورمیانه به کشف یک دنیای کامل در این نماد میپردازند.
به سادگی و با برش دادن از زوایای مختلف، اشکال و فضاهای منفی شروع به شبیه شدن به عناصر طبیعت کردند. خطوط به درخت، دایرهها تبدیل به ماه و طاقها تبدیل به کوه یخ شدند.
هرچه بیشتر به این نماد توجه میشد، اکتشافات بیشتری هم اتفاق میافتاد. لانه سنجابها، صخرههای کوهستانی، غارهای خفاش و موارد دیگر همه در نماد جیپ پنهان شدهاند و در انتظار کشف شدن توسط دوستداران ماجراجوی جیپ هستند. ملهم نجم، مدیر بازاریابیStellantis، خاورمیانه و آفریقا توضیح میدهد که فقط با استفاده از این نماد جیپ،راهی برای گفتن داستانهایی درباره مکانهای بیشماری پیدا شده است و یک وسیله نقلیه با برند جیپ به شما این امکان را میدهد تا به راحتی در طبیعت کاوش کنید .
توکی غیاسی، مدیر خلاق اجرایی Publicis Middle East، میگوید: «آنچه که به عنوان یک ایده ساده آغاز شد، به زبان بصری جدیدی تبدیل شد که کاملاً منحصر به برند جیپ بود. این ایده قابل انطباق با زیستگاههای طبیعی در سراسر جهان است. هیچ برند خودروسازی دیگری مانند برند جیپ با طبیعت ارتباطی ندارد، بنابراین ایجاد ارتباطی که نه تنها قابل اعتماد باشد، بلکه بسیار مرتبط با برند جیپ در تبدیل شدن به پایدارترین برند خودرویی تا سال 2030 باشد، بسیار لذت بخش بود. "
کمپین "طبیعت در طبیعت ماست" اکنون در امارات متحده عربی اجرا میشود و در سال 2022 در سایر بازارهای برند جیپ در سراسر جهان عرضه خواهد شد.
برای دیدن ویدیو روی اینجا کلیک کنیدwww.adsoftheworld.com