کمپین جدیدی بار دیگر Sky و Netflix را در کنار هم قرار میدهد. در این ویدیوی تبلیغاتی شاهد داستان یک زوج هستیم که در حال کشف و جمعآوری مجموعههای جدید تلویزیونی هستند تا غم تمام شدن سریال محبوبشان را فراموش کنند.
این زوج بریتانیایی ، در دنیای نمایشهای محبوب از جمله SuccessionGangs of London, Bridgerton, و Stranger سفر میکنند. در هر جهان، آنها شاهد شخصیتهای قهرمان، لحظات پرتنش، خیره کننده و هیجان انگیز هستند که آنها را وسوسه میکنند تا این سریالها را دنبال کنند.
برای ادای احترام به نمایشهای برجسته، آژانسهای تبلیغاتی FAMILIA و Sky Creative که در این کمپین با هم همکاری میکردند، تصمیم گرفتند شخصیتها را در داستانها و مجموعههای در حال پخش وارد کنند و به کارگردانها و تهیه کنندگانی که این مجموعهها را ساختهاند، ادای احترام کنند.
آژانسهای خلاقیت، Sky و Netflix به دنبال این بودند که خلاقیت را به حد اعلای خود برسانند. به همین دلیل برای دستیابی به بهترین نتایج، فیلمبرداری را از استودیو خارج کردند و به صحنهها وسعت و عمقی دادند که ارزش واقعی پروژه تمام شده را بسیار بالا برد.
www.adsoftheworld.com