هتل هیلتون، کارآفرین، فعال اجتماعی و نوه بنیانگذار هتل یعنی پاریس هیلتون را به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی جدید خود به عنوان یک برند انتخاب و از او در این راستا کمک گرفته است.
در قالب این کمپین تبلیغاتی، هتل هیلتون تحت عنوان محلی برای ماندن معرفی میشود. این حرکت رویکردی جدید در مسیر اجرای استراتژی بازاریابی برند به شمار خواهد رفت. هتل دیگر بر روی مقصد مسافر تمرکز نکرده و به راحتی و امکانات فراوان هتل هیلتون به عنوان جایی برای اقامت ماندگار و لذت بخش میپردازد.
ایده ماندن در هتل مدتهاست که با روحیات مدیران و کارمندان هتل عجین شده اما هیچکس در مورد آن صحبت نمیکرد. سایر هتلهای فعال در صنعت هتلداری، بسیار کم در مورد نقش هتل و اعضای تیم کاری آن حرف زده و مقصد را مهم میدانند اما مدیران و کارمندان هتل هیلتون به مسافران یادآوری میکنند که مهم ماندن در هتل و لذت بردن از ان است.
وجود اندکی عنصر شوخ طبعی و طنز در این کمپین تبلیغاتی بر میزان جذابیت آن افزوده و بینندگان را به سوی خود جذب خواهد کرد.
www.thedrum.com